لوگو امرداد

معرفی کسب‌وکار از شبکه همرسانی اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران

2020 05 02 at 19.19.jpgهمکیشان کارآفرین بدون محدودیت سن و مکان می‌توانند کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ خود را آنلاین و زنده (لایو) از شبکه همرسانی (اینستاگرام) اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران معرفی کنند.
این روزها فراگیری ویروس کرونا باعث شده است تا بسیاری از کسب‌و‌کارهای کوچک و بزرگ در قرنطینه به سر ببرند. ویروس کرونا روی زندگی و کسب‌‎و‌کار تاثیر گذاشته چنانکه کسب‌وکارهای آنلاین در زمینه‌های گوناگون راه‌اندازی شده است. اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران با ارایه‌ی طرح «پولینستاگرام‬» این امکان را فراهم کرده تا کارآفرینان و متخصصان همکیش به شیوه‌ی مجازی و رایگان جامعه را از خدمات خود آگاه سازند. نوذر نوذری، هموند اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران درباره‌ی این طرح به امرداد گفت: هر یک از همکیشان که خواهان معرفی و ارایه‌ی تخصص یا کسب‌وکار خود به شیوه‌ی زنده (لایو) هستند، می‌توانند به صفحه‌ی اینستاگرام اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران پیام (دایرکت) بدهند تا از این راه جامعه‌‌ی زرتشتی از خدمات، مهارت و یا دانش آنان بهره‌مند شوند. در این روش محدودیت برای سن یا مکان وجود ندارد. همکیشان داخل و یا خارج از کشور می‌توانند مشارکت کنند. همچنین همکیشان می‌توانند با فرستادن مشخصات خدمتی که ارایه می‌کنند و یا معرفی صفحه‌ی شخصی (پیج)، کسب و کار و مهارت خود را پس از بررسی و  تایید در گروه کارشناسی  اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران، معرفی کنند. معرفی به صورت زنده (لایو) از اینستاگرام نیز امکان‌پذیر است. از این طریق کسب‌وکار و یا مهارت به گفت‌وگو گذاشته می‌شود. بدین‌گونه با روش کم‌هزینه، افزایش درآمد دست یافتنی می‌شود.
وی در ادامه با بیان این نکته که امروزه با گسترش راه‌های ارتباطی، تبلیغات و بازاریابی آنلاین از جایگاه برتری برخوردار و در اولویت است، افزود: هر کارآفرین زرتشتی برای همه کسب‌وکارها از کوچک و بزرگ می‌تواند در این طرح شرکت کند و جامعه را از خدمات و تخصص خود آگاه سازد و یا اگر به مشاوره‌ی خاصی تسلط دارد که برای فعالان اقتصادی کارآمد و راهگشا است، می‌تواند آن را از صفحه‌ی اینستاگرام اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران به نشانی www.instagram.com/wzcc.iran معرفی کند.

نوذر نوذری امیدوار است با راه‌اندازی طرح «پولینستاگرام‬»، مشارکت همکیشان با اتاق بازرگانی زرتشتیان ایران گسترده‌تر شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09