لوگو امرداد
ارزش آب را نقاشی کنید

«امرداد» برگزار می‌کند: نمایشگاه اینترنتی درباره‌ی آب

abتابلوهای تبلیغاتی در خیابان‌ها، بنرهای تبلیغاتی در ایستگاه‌های مترو، پیام‌هایی که در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شوند، همه و همه کم بودن آب را فریاد می‌کنند. از سویی استفاده‌ی درست از آب و نه کم استفاده کردن از آن بارها و بارها از سوی مسوولان این بخش گوشزد شده است. نقش کودکان در استفاده‌ی درست از آب و فرهنگ‌سازی آن درمیان خانواده بر هیچ‌کس پوشیده نیست و روشن است گوشزدها و سخنان کودکان که با رنگ و حس به روی کاغذ می‌نشینند، بسیار کارآمدتر از هزاران تابلو و پیام تبلیغاتی خواهد بود.
از این رو هفته‌نامه‌ی «امرداد» همزمان با جشن آبانگان که در سالنمای رسمی کشور با چهارم آبان‌ماه برابری می‌کند، یک نمایشگاه نقاشی از کارهای هنری کودکان 3 تا 12 سال برگزار می‌کند.

این نمایشگاه اینترنتی نقاشی همزمان با جشن آبانگان بر روی تارنمای «امرداد» به نمایش گذاشته می‌شود.

همه‌ی کودکان می‌توانند اسکنِ نقاشی‌های خود را به همراه اسکن عکس سه در چهار خود تا پایان یکشنبه دوم آبان‌ماه 1395 خورشیدی به یارانامه‌ی [email protected] بفرستند. نقاشی‌ها می‌بایست در کاغذ A4 کشیده شوند و نام و نام خانوادگی، سن و نام آموزشگاه شرکت‌کنندگان نیز در بالای رویه نوشته شود. بهره‌گیری از همه‌ی ابزارهای نقاشی آزاد است. نقاشی‌های فرستاده شده در بخش‌های 3 تا 6 سال، 6 تا 9 سال و 9 تا 12 سال بر روی تارنمای «امرداد» به نمایش گذاشته می‌‍شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01