لوگو امرداد
سپنتا نیکنام، فرنشین کمیسیون خدمات شهری یزد:

دست‌فروشان یزد با مخالفت اتوبوس‌رانی سامان‌دهی نشدند

سپنتا نیکنامسپنتا نیکنام، فرنشین کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر یزد از اجرایی نشدن طرح سامان‌دهی دست‌فروشان یزد به شوند(:دلیل) مخالفت سازمان اتوبوسرانی خبر داد.

وی در نشست علنی شورای شهر یزد با یادآوری ضرورت سامان‌دهی دست‌فروشان این شهر، گفت: پس از بررسی طرح سامان‌دهی دست‌فروشان یزد با پیشنهاد شهرداری، این طرح تصویب شد.

نیکنام افزود: در این طرح بنا شد سه ایستگاه اتوبوس در شهر برای بررسی‌های مورد نیاز درباره‌ی استقرار دست‌فروشان ویژه شود. اما با وجود تصویب شورای شهر و پیشنهاد شهرداری، به شوند مخالفت سازمان اتوبوس‌رانی، با اجرای این طرح موافقت نشد.

این هموند زرتشتی شورای شهر یزد با گفتن این‌که اجرای این طرح می‌تواند بخش بزرگی از چالش‌هایی که در زمینه دستفروشان وجود دارد را از پیش رو بردارد، افزود: با اجرای این طرح، سامان‌دهی دست‌فروشان با سادگی بیشتری انجام می‌شد.

به نقل از خبرگزاری تسنیم، نیکنام از اجرای طرح دادن تخفیف به بدهکاران شهرداری نیز سخن به میان آورد و گفت: تبلیغاتی که برای اجرای این طرح انجام شد، نسبت به میزان کار و درصد تخفیف، کار سستی بود و سبک آگاهی‌رسانی به گونه‌ای نبود که همه آگاه شده باشند.

سپنتا نیکنام در پایان با اشاره به تابلوهای بسیاری که بدون هیچ‌گونه کاربردی در شهر یزد افتاده و برای بهره‌گیری از این تابلوها نباید هزینه زیادی پرداخت کرد، افزود: از تابلوهایی که اکنون بدون استفاده مانده‌اند باید برای تبلیغ و آگاهی‌رسانی این تخفیف‌ها بهره‌گیری شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. همه کارهای جدید مقاومت و مخالفت دارد ولی یک مدیر خوب میتواند پیروز شود.

  2. بسیار اخبار مهم و فوری بود که به آگاهی ما و دیگر دوستان امرداد رسید.!!!!!!

  3. یکی از مشکلات آتشکده یزد در ده سال اخیر همین دست فروشان بیرون مجموعه هستند به خصوص در روزهای نوروز.
    مشکلات اینچنینی همه شهر و مردم را گرفتار میکند و اتفاقا حل آن مشکل همه از جمله زرتشتیان یزد را هم حل میکند.
    شاد باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09