لوگو امرداد

افتخارآفرینی دانش‌آموزان دبستان گیو در منطقه ۶

دانش‌آموزان دبستان دخترانه گیو در سی‌وهشتمین مسابقه‌های ورزشی فرهنگی هنری آموزش و پرورش منطقه 6 خوش درخشیدند.
دبستان دخترانه گیو همچون سالیان گذشته در رقابت‌های فرهنگی، هنری، ورزشی مدارس منطقه ۶ آموزش و پرورش شرکت کرد و در سال تحصیلی 99-1398 با کسب مقام در رشته‌های ورزشی، فرهنگی و هنری افتخارآفرین شد. این مسابقه‌ها در مدارس در راستای کشف و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه‌های ورزش، فرهنگی و هنری برگزار می‌شود که یکی از راه‌های دستیابی به اهداف آموزشی و پرورش بدنی هنری و زیبایی‌شناختی دانش‌آموزان است.
ورزشکاران دبستان گیو در رشته‌های والیبال و بازی‌های بومی محلی (داژبال و هفت‌سنگ) در جایگاه سوم ایستادند.

ستاره سیستانی، هستی میزانیان، آریانا باستانی، هلنا طاهریان، مهکامه محمدی، سنور کریمی، بهار صبری و آرنیکا ابراهیم‌زاده تیم والیبال دبستان گیو را در این دوره از پیکارها همراهی کردند.

هستی میزانیان، مهشاد کریم‌زاده، راتا خسروی، همتا خسروی و فاطیما مهاجر بازیکنان تیم داژبال هستند.

زهرا نجف‌زاده، آناهیتا آقایی‌متین، تارا پورجعفر و سنور کریمی با تشکیل تیم بازی بومی محلی هفت‌سنگ در این پیکارها به رقابت پرداختند.

دانش‌آموزان دبستان گیو در رشته‌های شعرنویسی، نقالی، داستان‌نویسی، احکام، قرایت قرآن و حفظ قرآن بخش فرهنگی هنری در منطقه افتخار آفریدند.

 

نام رشته پایه جایگاه
دینا رحمانی شعرنویسی چهارم نخست
ویستا بلندی نقالی پنجم سوم
دیانا کابلی‌زاده داستان‌‌نویسی سوم سوم
ویستا بلندی داستان‌‌نویسی پنجم سوم
یلدا صادقی داستان‌‌نویسی پنجم سوم
مطهره جعفریان احکام سوم سوم
طهورا مهدی‌پور قرایت قرآن دوم سوم
نازنین امیدی حفظ قرآن دوم سوم

دختران ورزشکار دبستان گیو در رشته‌های تیمی، دو صحرانوردی، هندبال و تنیس روی‌میز و انفرادی، تنیس روی‌میز، طناب‌زنی، بدمینتون و کوهنوردی در سطح منطقه به نتیجه‌های مطلوبی نیز دست یافته‌‌اند که در گزارش‌های پیشین بازتاب داده شد.
دبستان گیو با دیرینگی بیش از ۷۰ سال زیر نظر انجمن زرتشتیان تهران اداره می‌شود. نزدیک به 190 دانش‌آموز در این دبستان آموزش می‌بینند که از میان این شمار، 66 دانش‌آموز زرتشتی مشغول به دانش‌اندوزی هستند.Presentation2 Page 1Presentation2 Page 2 1

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30