گزارش تصویری؛

جشن پایان تحصیل ششمی‌های گیو

 دانش‌آموزان پایه‌ی ششم دبستان گیو واپسین روزهای حضور در دبستان را همراه با آموزگار و خانواده‌های خود جشن گرفتند.

در این برنامه که 27 اردیبهشت‌ماه در تالار دبستان گیو برگزار شد، دانش‌آموزان پایه‌ی ششم با همراهی آموزگار و خانواده خود جشنی همراه با نمایش، دکلمه، موسیقی و برنامه‌های شادی برگزار کردند.

در ادامه فرتورهایی از این جشن را می بینید: 

گشتاسبی، آموزگار دینی دبستان گیو

ممدوح، آموزگار پایه ی ششم

بهادری، مدیر دبستان گیو

فرتور از همایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *