لوگو امرداد
انجمن زرتشتیان شیراز تمدید کرد

خودداری از پذیرش مسافر و برگزاری گردهمایی‌ها تا پایان خردادماه

anjoman shirazانجمن زرتشتیان شیراز برای پیشگیری از گسترش ویروس کرونا (کووید-19) و بایستگی دوری از گردهمایی، خودداری از پذیرش مسافر و برگزاری گردهمایی‌ها را تا پایان خردادماه تمدید کرد.
انجمن زرتشتیان شیراز که با پایان یافتن تعطیلات نوروز نشست‌های هیات‌مدیره را همه هفته روزهای دوشنبه، پیوسته و منظم به‌گونه‌ی مجازی پیگیری می‌کند، در واپسین نشست خود با سنجش و بررسی شرایط کنونی تصمیم گرفت خودداری از پذیرش مسافر و خودداری از برگزاری گردهمایی‌ها را تا پایان خردادماه تمدید کند. از این‌رو در تعطیلات خردادماه نیز پذیرشگاه زرتشتیان شیراز بر روی مسافران بسته خواهد ماند.
خسرو قدس، فرنشین انجمن زرتشتیان شیراز که پس از درگذشت افلاتون سهرابی سکان هدایت این انجمن را به دوش گرفته است، در گفت‌وگو با خبرنگار امرداد گفت: «با توجه به لزوم تداوم طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، همچنان تصمیم بر ادامه‌ی خودداری از پذیرش مسافر است و از همکیشان شیرازی نیز درخواست می‌شود همانگونه که از ابتدای اسفندماه تاکنون از مراجعه به باغ وقفی و آرامگاه و برگزاری مراسم‌ها خودداری کرده‌اند، همچنان به این روند ادامه دهند تا زمانی که برحسب بهبود شرایط، این انجمن تصمیم به از سرگیری گردهمایی‌ها بگیرد، که به یقین این موضوع از طریق مقتضی اطلاع‌رسانی خواهد شد».

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس از انجمن شیراز برای این اقدام هرچند که تصمیم سختی است اما جان تک تک افراد با اقدامی زودهنگام و احساسی به راحتی به خطر می افتد.

  2. درود بر انجمن زرتشتیان شیراز که با درایت شرایط را درک کرده است . امید آنکه این دوران را با تصمیمات صحیح و منطقی به سلامت پشت سر بگذاریم. جا دارد از کانون دانشجویان زرتشتی هم که کلیه برنامه های تابستانی خود را لغو کرده است در همین جا تقدیر و تشکر کنم، جوانانی که علی رغم جوانی تصمیمی بزرگ را به درستی گرفتند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04