لوگو امرداد
در نشست هیات‌مدیره انجمن زرتشتیان تهران

درصد بازپرداخت سرویس مدارس مشخص شد

1421733052754 14153 th3بازگرداندن 1/4 مبلغ گرفته شده بابت سرویس به خانواده‌ها با پیش آمدن تعطیلی روزهای کرونا، در نشست هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به تصویب رسید.
مصوب شد با شرایط پیش‌آمده روزهای کرونا و تعطیلی مدارس، 1/4 مبلغ گرفته شده بابت سرویس به خانواده‌ها بازگردانده ‌شود.
یک‌چهارم مبلغ دریافت شده بابت سرویس مدارس برای یک دانش‌آموز 310 هزار تومان، دو دانش‌آموز 560 هزار تومان و سه دانش‌آموز مبلغ 690 هزار تومان محاسبه شده و بازپرداخت می‌شود. چگونگی بازپرداخت مبلغ سرویس تیرماه آگاهی‌رسانی می‌شود.
مهردخت شهریاری، فرنشین کمیسیون خدمات درباره‌ی برنامه‌ریزی سرویس برای سال تحصیلی آینده گفت: با هم‌اندیشی که در کمیسیون خدمات انجام شده به دلیل شرایط پیش‌آمده، ترجیح بر این است که سرویس به عهده‌ی مدارس گذاشته شود. انتخاب پیمانکار، هماهنگی سرویس مدارس در دو منطقه‌ی آموزش‌وپرورش در فرصت دو ماهه و نداشتن اطلاع از شمار نام‌نویسی دانش‌آموزان مواردی بود که فرنشین کمیسیون خدمات برای واگذاری برنامه‌ریزی پیمانکاری سرویس مدارس بیان کرد.
هیات‌مدیره‌‌ی انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی بازپرداخت مابه‌التفاوت هزینه‌ی سرویس پیشنهادهایی را مطرح کرد، خانواده‌ها می‌توانند مبلغ را به حساب سال تحصیلی آینده 99-1400 (در صورتی که سرویس برقرار شود) انتقال دهند و یا خانواده‌هایی که تمایل دارند مبلغ مابه‌التفاوت را بازپَس نگیرند و به انجمن زرتشتیان تهران دهش کنند.
چگونگی سازوکار اجرای مصوبه‌ی بازپرداخت مابه‌التفاوت شهریه‌ی مدارس نیمه‌ی تیرماه به بعد آگاهی‌رسانی می‌شود.

نشست چهل‌ونهم گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران دوشنبه 12 خوردادماه 1399 خورشیدی برگزار شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06