لوگو امرداد
به یاد فرنشین پیشین موسسه تحقیقات ریاضی دکتر مصاحب

برگزاری آیین بزرگداشت استاد رستم فرودی از سامانه‌ی دانشگاه خوارزمی

16 4آیین بزرگداشت روانشاد دکتر رستم فرودی، استاد پیشکسوت دانشگاه خوارزمی و رییس پیشین موسسه‌ی ریاضیات دانشگاه تربیت معلم (موسسه‌ی تحقیقات ریاضی دکتر غلامحسین مصاحب)، به‌صورت مجازی از سامانه‌ی دانشگاه خوارزمی برگزار می‌شود.
موسسه‌ی تحقیقات ریاضی دکتر غلامحسین مصاحب، آیین بزرگداشت استاد فرزانه دکتر رستم فرودی روز پنج‌شنبه 29 خردادماه 1399 خورشیدی از ساعت 18 تا 19:30 به‌صورت مجازی از سامانه‌ی LMS دانشگاه خوارزمی برگزار می‌کند.
دکتر عبدالجواد طاهری‌زاده، رئیس موسسه‌ی تحقیقات ریاضی دکتر غلامحسین مصاحب، در پیامی که بر روی تارنمای دانشگاه خوارزمی قرار گرفته، همراه با آرامش‌باد به خانواده‌ی استاد، دوستداران ایشان را به شرکت در آیین مجازی بزرگداشت فراخوانده است. در بخشی از پیام رئیس موسسه‌ی تحقیقات ریاضی دکتر غلامحسین مصاحب آمده است:
روان‌شاد دکتر رستم فرودی استاد پیشکسوت و بازنشسته‌ی دانشگاه خوارزمی در رشته‌ی ریاضی و متولد 1315، در روز سه‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه 1399 دار فانی را وداع کرد و آیین خاکسپاری ایشان در آرامگاه قصر فیروزۀ زرتشتیان تهران برگزار گردید. ضمن عرض تسلیت به همسر فداکار و فرزندان ایشان، وظیه‌ی خود می‌دانیم که به‌علت شیوع ویروس کرونا، لااقل مراسم بزرگداشتی به‌صورت مجازی برای قدردانی از خدمات بیش از 60 سال تدریس این استاد فرزانه در مدرسه و دانشگاه، برگزار کنیم که امید است باعث تسلی خاطر بازماندگان و بستگان و همکاران و شاگردان ایشان شود.
از کلیه همکاران دانشگاهی و شاگردان و بستگان ایشان دعوت می‌شود که از طریق پیوند (لینک) زیر در این مراسم شرکت فرمایند:
http://vc1.khu.ac.ir/condolences-math-1
شرکت در این مراسم از طریق پیوند فوق با استفاده از گوشی همراه و کامپیوتر امکان‌پذیر است. جهت استفاده از پیوند فوق می‌بایست از قبل نرم‌افزار ادوب کانکت (Adobe Connect) را متناسب با نوع گوشی همراه یا سیستم کامپیوتر خود نصب نمایید. این نرم‌افزار را می‌توانید در صفحۀ زیر از پورتال دانشگاه خوارزمی دریافت نمایید:
https://lms.khu.ac.ir/mod/page/view.php?id=10290
در این مراسم نماینده‌ی انجمن ریاضی ایران و برخی از همکاران و شاگردان ایشان سخنرانی‌های مختصری خواهند داشت و چند عکس یادگاری از استاد فرودی هم نمایش داده خواهد شد. ضمناً قسمتی از مصاحبه‌ای که با ایشان در بهمن ماه سال 1398 داشتیم، پخش خواهد شد. از همسر و فرزندان ایشان هم دعوت شده است که در این مراسم شرکت کرده و صحبتی داشته باشند و خاطراتی را از این همکار ارجمند ارائه نمایند.

دکتر عبدالجواد طاهری‌زاده، از استاد پیشکسوت دکتر رستم فرودی چنین به نیکی یاد می‌کند:
دکتر فرودی از مهر ماه سال 1347 به عنوان عضو هیات علمی به استخدام دانش‌سرای عالی (دانشگاه خوارزمی فعلی) درآمد و سپس به پیشنهاد استاد علامه دکتر غلامحسین مصاحب، از سال 1358 به ریاست مؤسسۀ ریاضیات دانشگاه تربیت معلم (دانشگاه خوارزمی فعلی) منصوب گردید که تا سال 1363 این مسوولیت را به‌عهده داشت. دکتر فرودی در دوران خدمت در دانشگاه تربیت معلم و حتی پس از بازنشستگی، با عشق و علاقه و دقت به یادماندنی، به‌خصوص در ارزیابی دانشجویان، کماکان به امر تدریس و تحقیق در دانشگاه‌های مختلف از جمله دانشگاه‌های علم و صنعت، الزهرا، شهید بهشتی و مدرسه عالی علوم اراک پرداخت و شاگردان زیادی را تربیت کرد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. روحشان شاد و سپاس از شما همراهان خوب و فرهیخته که یادشان کردید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04