لوگو امرداد
در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی

پاسخ برخط دکتر کیقباد بهدین به پرسش‌های کرونا و تغذیه

posterکانون دانشجویان زرتشتی در پی شرایط پیش آمده از موج دوم کرونا، نشست پرسش و پاسخ برخط (:لایو) با دکتر کیقباد بهدین، متخصص تغذیه درباره‌ی تغذیه و سلامت جسمی را برنامه‌ریزی کرده است.
دکتر کیقباد بهدین دارای دکترای پزشکی از دانشگاه تهران، متخصص تغذیه و دستگاه‌های الکترونیکی قلبی و اطلاعات پزشکی همچنین مشاور ارشد علمی پزشکی داروسازی دکتر عبیدی است.
گفت‌وگوی برخط (:لایو) با دکتر کیقباد بهدین و طرح پرسش و پاسخ پنجشنبه ۲۳ امردادماه 1399 خورشیدی ساعت ۱۸:۳۰ در صفحه‌ی هم‌رسان (اینستاگرام) کانون دانشجویان زرتشتی پخش زنده می‌شود.
همکیشان می‌توانید پرسش‌های خود را پیرامون دوران قرنطینه‌ی کرونا و تاثیرات آن بر روند تغذیه، رژیم غذایی و سلامت جسمانی از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ امردادماه 1399 خورشیدی به شناسه‌ی kdz_id@ بفرستید و یا در بخش «دیدگاهتان را بنویسید» صفحه‌ی اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی http://instagram.com/kdzir، پرسش را در میان بگذارید. تارنمای کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی www.kdz.ir نیز برای طرح پرسش‌ها در دسترس است. دکتر کیقباد بهدین در برنامه زنده اینستاگرامی 23 امردادماه پاسخ‌گوی پرسش‌ها خواهد بود‌.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30