لوگو امرداد

آغاز نام‌نویسی در کلاس‌های مجازی مهدکودک پرورش

مهدکودک پرورشنام‌نویسی در کلاس‌های آموزش مجازی برخط (:آنلاین) در واتساپ و اسکایپ مهدکودک دکتر بهرام پرورش آغاز شد.

کلاس‌های برخط (:آنلاین) مهدکودک پرورش با امکانات آموزشی اینترنت و پیام‌های صوتی و تصویری، در راستای ادامه‌ی آموزش در کنار حفظ تندرستی کودکان در واتساپ و اسکایپ برگزار می‌شود.
کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، اشتغال و جوانان انجمن زرتشتیان تهران با اشاره به این که مهدکودک دکتر پرورش، وابسته به انجمن زرتشتیان تهران از دسته مهدکودک‌های خودکفا زیر نظر سازمان بهزیستی از تیرماه سال ۶۴ فعالیت‌های آموزشی و پرورشی خود را آغاز کرده است، درباره‌ی برگزاری کلاس‌های مجازی و نیاز آموزش برای کودکان گفت: مهدکودک پرورش با هدف ارتقاء اهمیت دوران پیش از دبستان در رشد تحصیلی کودکان زرتشتی، فعالیت خود را آغاز کرده است و تاکنون با هر شرایطی، چه از نظر اجتماعی، چه از نظر اقتصادی و …؛ دست از آموزش برنداشته و همیشه کوشیده‌است کیفیت را بر کمیت در آموزش ترجیح دهد. در دوران همه‌گیری کرونا نیز طرحی نوین را در آموزش مهد به کار گرفت. از اسفندماه 1398 خورشیدی، مربیان کارآزموده‌ی مهد تلاش کردند برای پیشگیری از گسترش و همه‌گیری بیماری در هازمان زرتشتی، آموزش خود را از راه تعامل با خانواده‌ها (آموزش آفلاین) ادامه داده و با گذر زمان و با توجه به جذب کودکان،از امردادماه برای پیشرفت سطح آموزشی خود، آموزش آنلاین را نیز در ارتباط با برنامه‌های آموزشی و متداول روزانه‌ی مهد در کنار خانواده‌ها پیگیری می‌کند. مربیان مهد در این برنامه‌ها از امکانات آموزشی اینترنت و پیام‌های صوتی و تصویری، آموزش‌ها را به صورت مستقیم و غیرمستقیم ادامه دادند و خوشبختانه به این آرمان خویش رسیدند که آموزش در کنار سلامت جامعه می‌تواند ادامه یابد.

کامبیز میزانیان در ادامه آموزش‌های مهدکودک را بدین‌گونه برشمرد:
واحد کار، آشنایی کودکان با محیط خویش، نکات بهداشتی- اجتماعی و اخلاقی- دینی، مفاهیم ریاضی، مفاهیم علوم، کاردستی، نقاشی، آشپزی، قصه‌گویی، خلاقیت، زبان انگلیسی، آغاز نوشتن، بازی‌های حرکتی و ریتمیک جهت کنترل هوش هیجانی کودکان و نیز جلسات آنلاین روانشناسی و تغذیه با همکاری کارشناسان «موسسه‌ی سیب» از آموزش‌های مهدکودک است.

WhatsApp Image 2020 08 29 at 23.02.17

همه کودکان بدون در نظر گرفتن بعد مسافت می‌توانند آموزش جدید را با مربیان کارآزموده تجربه کنند. خانواده‌هایی که خواهان نام‌نویسی در کلاس‌های مجازی زنده مهدکودک دکتر بهرام پرورش هستند، می‌توانند روزهای یکشنبه، دوشنبه و پنج‌شنبه با فرنوش نوشیروانی با شماره‌های زیر هماهنگ کنند:
• 88947030 و 88941353
• 09351421481

شایان گفتن است، شمار محدودی نام‌نویسی انجام می‌شود. در صورت پُرشدن ظرفیت دیگر نام‌نویسی انجام نخواهد شد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06