لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی انجمن زرتشتیان تهران از

چگونگی بازپرداخت بخشی از هزینه سرویس مدارس

خانواده‌های دانش‌آموزان مدارس شش‌گانه‌ی زیرپوشش انجمن زرتشتیان تهران با تکمیل فرم بازپرداخت می‌توانند برای دریافت باقی‌مانده‌ی پول سرویس سال 1399-1398 به شیوه‌ی مجازی اقدام کنند.

انجمن زرتشتیان تهران به آگاهی رساند، پیرو مصوبه‌ی مبنی بر بازپرداخت بخشی از هزینه‌ی سرویس رفت و برگشت مدارس مربوط به ماه‌هایی که با همه‌گیری بیماری کووید-19 آموزش غیرحضوری برگزار شده است، خانواده‌های دانش‌آموزان مدارس شش‌گانه (دبستان‌های گیو و جمشیدجم، دبیرستان‌های گشتاسب، رستم‌آبادیان، انوشیروان و فیروزبهرام) در صورت تمایل می‌توانند، فرم بازپرداخت باقیمانده پول سرویس را‌ تا ۱۰ مهرماه 1399 خورشیدی از تارنمای انجمن زرتشتیان تهران تکمیل و ارسال کنند. پس از این تاریخ بازپرداخت‌ هزینه‌ی سرویس انجام خواهد شد.

رامین خسروی، جانشین فرنشین انجمن زرتشتیان تهران و فرنشین کمیسیون روابط‌عمومی درباره‌ی یارانه‌ی سرویس سال تحصیلی 1400-1399، گفت: پس از نهایی شدن تصمیم آموزش و پرورش و برنامه‌ریزی آموزشی، در مورد یارانه‌ی سرویس برای سال تحصیلی جدید آگاهی‌رسانی می‌شود.

در نشست 49 گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، 12 خوردادماه، درصد بازپرداخت سرویس مدارس مصوب شد مبنی بر این که با شرایط پیش‌آمده روزهای کرونا و تعطیلی مدارس، 1/4 مبلغ گرفته شده بابت سرویس به خانواده‌ها بازگردانده ‌می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-14