لوگو امرداد
سکوت باباکوهی شکست

پیمایش گروه کوهنوردی پارسه شیراز به یاد روانشاد افلاتون سهرابی

گروه کوهنوردی پارسه شیراز به یاد روانشاد افلاتون سهرابی، پیمایش باباکوهی را برگزار کرد.

پیرو فراخوان گروه کوهنوردی پارسه شیراز، شماری از هموندان این گروه پسین پنج‌شنبه 13 شهریورماه 1399 خورشیدی به یاد روانشاد افلاتون سهرابی که در بنیانگذاری و ماندگاری فعالیت گروه کوهنوردی پارسه شیراز کوشش فراوان کرده بود، پیمایش باباکوهی را برگزار کردند. بابا کوهی به گواه بیشتر کوهنوردان زرتشتی، کوه مورد علاقه‌ی آن روانشاد بود.
افلاتون عزیزم تا قله‌ها خواهم رفت، تا آنجا که یاد لحظه‌های با تو بودن است، تا قله‌هایی که اگر بخواهم بالاتر بروم باید همچون تو اوج بگیرم و از زمین جدا شوم. به سمت قله می‌روم، فقط و فقط به یاد مهربانی‌های چشمانت که من را به صعود و بالا رفتن می‌خوانند.
افلاتون عزیزم تا آخرین لحظه مقاوم ماندی و قلبم را با خود به سوی قله‌ها بردی، قله‌های مردانگی، امید، وطن دوستی، صداقت و صراحت لهجه.
افلاتون عزیزم از این به بعد پاهای دیگری به جای پاهای تو تا قله‌ها خواهند رفت. اما پرچمی نخواهم برافراشت زیرا پرچمی برپا کردی که تا پایان عمرم برایم یکتا خواهد ماند. پرچمی میان قله‌‌های دل‌ها برافراشتی، پرچمی که نماد همازوری و همدلی است. از این پس با یاد خدا، به یاد تو و به نام تو تا قله ها خواهم رفت.
روانشاد افلاتون سهرابی، هموندگروه کوهنوردی پارسه شیراز وابسته به انجمن زرتشتیان این شهر، بارها برنامه‌های آن گروه و برنامه‌های مشترک با کوهنودان زرتشتی ایران را همراهی کرد. وی همچنین از همنوردان علاقمند و فعال گروه کوهنوردی پالایشگاه شیراز نیز بود.

 

1599206764677

1599206765160

IMG 20200903 WA0000 1

1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04