لوگو امرداد

جوان زرتشتی ایرانی برنده جایزه‌ی برتر «فزانا» شد

پانته‌آ سروش‌پور، جوان زرتشتی ایرانی توانست از میان ۶۲ دانشجوی شرکت‌کننده در جایزه ی فزانای امسال برنده‌ی جایزه‌ی برتر Top Award شود؛ جایزه‌ای که به فرد ممتاز یا FEZANA Scholar داده می‌شود.

انجمن زرتشتیان آمریکای شمالی، (FEZANA) برگزارکننده کنگره‌های جهانی زرتشتیان، هر سال از میان دانشجویان زرتشتی مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا که در کانادا و آمریکا تحصیل می‌کنند شماری را برگزیده و مبلغی رو به عنوان کمک‌هزینه تحصیلی جایزه می‌دهد. امسال نیز افزون بر پانته‌آ سروش‌پور که برنده جایزه ویژه این دوره شد، به ۱۳ دانشجوی پارسی و ایرانی دیگر نیز جایزه‌هایی با مبالغ کمتر پیش‌کش شد.

بودجه‌ی این جایزه از محل دهش نیک‌اندیشان و دهشمندان تامین می‌شود و معیارهای گزینش آن پیشینه‌ی تحصیلی، کیفیت برنامه تحصیلی پیش رو، پیشینه اجتماعی و ارزیابی مقاله‌ای که دانشجویان باید با درون‌مایه‌ی نگرش به هازمان(:جامعه) زرتشتیان امروز و آینده بنویسند، است.

پانته‌آ سروش‌پور، دارای مدرک کارشناسی رشته‌ی مهندسی شیمی از دانشگاه علم و صنعت ایران، با پیشینه کاری در صنعت نفت ایران، هم‌زمان دانشجوی دو رشته‌ی مهندسی نفت و GIS در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه تگزاس شمالی University of North Texas است. از فعالیت‌های اجتماعی وی می‌توان از دبیری گروه خبر هفته‌نامه امرداد، هموندی در هیات‌مدیره کانون دانشجویان زرتشتی و باشندگی در کنگره جوانان برگزیده زرتشتی به عنوان برگزارکننده و شرکت‌کننده نام برد.

گفتنی است جایزه‌ی پانته‌آ سروش‌پور هم‌زمان با جشن مهرگان، در پسین شنبه ۱۰ مهرماه ۱۳۹۵ خورشیدی از سوی انجمن زرتشتیان تگزاس شمالی به نمایندگی از فزانا به وی داده شد.

 

پانته ا سروش پور

پانته ا سروش پور

6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. شادباش بسيار پانته‌آ جان ، آرزوي پيروزي‌هاي روزافزون در همه‌ي مراحل زندگي برايت دارم.

  2. دستمریزاد از همه تلاشهای علمی و فرهنگی .
    تندرست باشی برای شادی

  3. پانته آی عزیزم، تبریک میگویم. امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09