لوگو امرداد

بازگشایی کلاس‌های دینی انجمن زرتشتیان کرج

بازگشایی کلاسهای دینی کرج 1کلاس‌های دینی انجمن زرتشتیان کرج در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، در راستای حفظ تندرستی دانش‌آموزان و مربیان تا اطلاع بعدی، مجازی برگزار می‌شود.
انجمن زرتشتیان کرج به مناسبت گشایش کلاس‌های دینی نماآوایی (ویدیویی) با کوشش مدیریت و آموزگاران کلاس‌های دینی تهیه و منتشر کرده است.
سرایش گات‌ها با آوای تریتی باستانی و رونیکا سرداری از هموندان گروه نیایش اهون‌ور به سرپرستی موبدیار پریا ماوندی آغاز نماآوا ویژه‌ی بازگشایی کلاس‌های دینی در سال تحصیلی جدید است.
مهران زنده‌نوش، فرنشین انجمن زرتشتیان کرج، فرارسیدن سال تحصیلی جدید را به مدیریت کلاس‌های دینی، کادر آموزش، دانش‌آموزان و خانواده‌ها شادباش گفت. وی در ادامه به این نکته اشاره کرد که در پی پیش‌آمدن همه‌گیری بیماری کرونا و برای پیشگیری از فراگیری بیماری، سال تحصیلی غیرحضوری آغاز می‌شود.
فیروزه تیراندازی، مدیر کلاس‌های دینی انجمن زرتشتیان کرج نیز سخنان خود را با شادباش سال تحصیلی جدید آغاز کرد و گفت: کلاس‌های دینی چهارم مهرماه 1399 خورشیدی به گونه‌ی رسمی آغاز می‌شود. آموزش مجازی و غیرحضوری است و برنامه‌ی درسی آگاهی‌رسانی شده است. آموزش‌ها آنلاین با برنامه‌ریزی مشخص در ساعت و روز تعیین شده برگزار می‌شود و برای راهنمایی و هماهنگی‌های لازم، آموزگاران هر پایه با دانش‌آموزان در ارتباط هستند. وی همچنین از انجمن زرتشتیان کرج به‌ویژه فرنشین انجمن که با شرایط کنونی و محدودیت‌های روزهای کرونایی، برای آغاز به کار کلاس‌های دینی در زمان مناسب همکاری کرده است، سپاسداری کرد. دانش‌آموزانی که سال گذشته در آزمون‌های هماهنگ آنلاین نام‌نویسی کرده‌اند می‌توانند برای مرور محتوای درسی از برنامه‌های آموزش آفلاین بهره بگیرند. آزمون‌های پایان ترم از پایه‌ی هفتم تا دوازده به صورت هماهنگ کشوری برگزار می‌شود که برنامه‌ی آزمون پس از اعلام کارگروه دینی به آگاهی رسانده خواهد شد. کتاب‌های دین‌‌‌آموز اوستا پخش شده و کتاب‌های مشترک نیز پس از در اختیار گرفتن، به زودی پخش می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-25