لوگو امرداد

چالش تجربه دوستی با گاهان در همایش مانتره

چالش گاهان کانونکانون دانشجویان زرتشتی در راستاى روند دو ماهه‌ى برگزارى بيست‌و‌هفتمين همايش اوستاخوانى و گاتاشناسى مانتره (نخستين دوره مجازى)، چالشی را با نام «تجربه دوستى با گاهان» برگزار می‌کند.

این چالش با آرمان ایجاد فرصت برای افرادی که تا به حال موفق به شرکت در بخش اوستاخوانی مانتره و یا راهیابی به مرحله پایانی اوستاخوانی نشده‌اند، برنامه‌ریزی شده است. شمار بندها نیز محدود در نظر گرفته شده است. اين چالش شامل خوانش هات ٢٩ و ٣٠ گاهان، با آواى خوش است.

كانون دانشجويان زرتشتى در راستاى برگزارى هر چه بهتر بخش اوستاخوانى همايش مانتره، كلاس‌هاى اوستاخوانى براى رده‌هاى گوناگون، به شیوه‌ی آنلاين و در فضاى اسكاى روم برگزار مى‌کند. در اين مدت باقى‌مانده تا روز برگزارى چالش تجربه دوستى با گاهان، در اين كلاس‌ها، دو هات مورد پرسش در چالش تمرين می‌شود. دوستداران شركت در اين كلاس‌های آمادگى شركت در چالش، مى‌توانند با شناسه‌ی تلگرام كانون دانشجويان زرتشتى kdz_id@ پیوند بگیرند.

چالش تجربه‌ی دوستى با گاهان، برای همه‌ی گروه‌های سنی برگزار می‌شود و همه‌ی همکیشانی که خواهان هستند، مى‌توانند در اين چالش شركت کنند.

زمان نام‌نویسی در چالش: نام‌نويسى براى شركت در چالش «تجربه دوستى با گاهان» از تاريخ پنجم مهرماه 1399 خورشیدی آغاز و تا هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت.

زمان برگزاری چالش: چالش «تجربه دوستى با گاهان»، آدينه، ٢٥ مهرماه، به صورت مجازى و در فضاى اسكاى‌روم برگزار می‌شود.

راه نام‌نویسی در چالش: نام‌نويسى در چالش «تجربه دوستى با گاهان» تنها از شناسه‌ی تلگرام كانون دانشجويان زرتشتى امكان‌پذير است.

برای دریافت آگاهی بیشتر و نام‌نويسى با شناسه‌ی تلگرام كانون دانشجويان زرتشتى kdz_id@ پیوند بگیرید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12