لوگو امرداد

«آواز مرغ سروش» با نگارش دکتر کتایون مزداپور چاپ شد

avaz morqe soroush«آواز مرغ سروش»، نگارش دکتر کتایون مزداپور و به کوشش دکتر ویدا نداف به بازار کتاب آمد.

کتاب «آواز مرغ سروش» در 120 رویه، افزون بر نوشتاری با همین نام دربردارنده‌ی نوشتارهایی دیگری از بانوی فرهیخته دکتر کتایون مزداپور است که به کوشش دکتر ویدا نداف تنظیم شده است.

«سروش» به معنی فرمانبرداری، سرسپردن، آراستگی است. او از ایزدان بزرگی‌ست که بر نظم و سامان جهان مراقبت دارد. مرغ سحرخیز خروس از سوی ایزد سروش گماشته شده که بامدادان بانگ برداشته و مردم را از پی ستایش خداوند فرا می‌خواند.

چندی پیش نشر هیرمبا فراخوانی مبنی بر چاپ کتاب به نام باشندگان یا درگذشتگان در ارجمندی نام‌شان منتشر کرد؛ خیریه‌ی «ملا بهزاد» در پاسخ به این فراخوان به نامگانه‌ی «بهزاد آیین رجشن» چاپ کتاب «آواز مرغ سروش» را بر دوش گرفت.

چاپ نخست کتاب آواز مرغ سروش در اندازه‌ی رقعی با شمارگان 750 نسخه، پاییز 1399 خورشیدی از سوی انتشارات هیرمبا به چاپ رسید و به قیمت 35 هزار تومان روانه‌ی بازار کتاب شد.

دوست‌داران برای خرید کتاب «آواز مرغ سروش»، می‌توانند با دفتر امرداد به شماره‌ی 88325331 و 888824806 تماس بگیرند.

پیوند (:لینک) فروش اینترنتی کتاب «آواز مرغ سروش»

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. بپاکان وایرانیان .ایین والای زردشتی را معرفی نمایید.مندر بین قضات .پزشکان ودیگران افرادی می بینم که از گذشته این سر زمین اهوریی اگاهی ندارند.تلاش شما خرافات دروغگویان وفاسدان نابود می کند.پاینده فلات ایران وپیروز ایین زردشتی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09