لوگو امرداد

نوشین فرودی، نماینده‌ی دانش‌آموزان زرتشتی از فرهنگ کتابخوانی می‌گوید

WhatsApp Image 2020 11 13 at 17.23.05نوشین فرودی، نماینده‌ی دانش‌آموزان زرتشتی کشور در برنامه‌ی برخط (:لایو) اینستاگرامی به مناسبت گرامیداشت روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار از فرهنگ‌سازی کتابخوانی سخن می‌گوید.

نوشین فرودی، نماینده‌ی دانش‌آموزان زرتشتی در مجلس شورای دانش‌آموزی کشور، مهمان برنامه‌ی برخط گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی است. این برنامه‌ به میزبانی پریسا حسینی، نماینده‌‌‌ی دانش‌آموزان استان یزد در مجلس شورای دانش‌آموزی کشور برگزار می‌شود. حامد عطارها، معاون امور کتابخانه‌ها و همکاری‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد دیگر مهمان این نشست مجازی است.
نوشین فرودی در‌باره‌ی این برنامه به امرداد گفت: هدف از برگزاری برنامه‌ی زنده (:لایو) این است که دیگر نماینده‌های مجلس دانش‌آموزی با ما بیشتر آشنا شوند. همچنین در فضای مجازی به فعالیت بیشتری بپردازیم. از این رو به مناسبت گرامیداشت روز کتاب و کتابخوانی با همراهی جناب عطارها مهمان نشست برخط به میزبانی خانم حسینی هستیم. در این نشست گفت‌وگوی کوتاهی پیرامون کتاب و کتاب‌خوانی در اینستاگرام انجام می‌شود.
دوستداران می‌توانند شنبه، ۲۴ آبان‌ماه 1399 خورشیدی ساعت 20 از رویه‌ی اینستاگرام نوشین فرودی به نشانی f._.nooshin@ پخش زنده‌ی نشست کتاب‌ و کتابخوانی را پیگیری کنند.
بیست و هشتمین دوره هفته‌ی ملی کتاب با شعار «دانایی،مانایی» از 22 تا 30 آبان‌ماه گرامی داشته می‌شود.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05