لوگو امرداد

استعفای خزانه‌دار انجمن زرتشتیان تهران پذیرفته شد

1212هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، با درخواست استعفای فرانک زنده‌نوش از سمت خزانه‌داری این انجمن موافقت کرد.

فرانک زنده‌نوش، هموند هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران، پس از گذشت نزدیک به 20 ماه عهده‌دار بودن مسوولیت خزانه‌داری انجمن خواستار کناره‌گیری از این سمت شد. هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران پس از رای‌گیری به گونه‌ی مجازی با درخواست استعفای وی موافقت کرد. این مسوولیت با رای هیات‌مدیره‌ی انجمن زرتشتیان تهران به دیگر هموند هیات‌مدیره که داوطلب این سمت باشد، سپرده می‌شود.

فرانک زنده‌نوش، کارشناس حسابداری، پیشینه‌ی کار در مدیریت حسابرسی، مدیریت مالی و اداری، مشاوره‌ی مالی در شرکت‌های دولتی و خصوصی را دارا است. وی از آغاز به‌کار گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران، اسفندماه 1397 خورشیدی، برپایه‌ی دانش و تجربه در زمینه‌ی تخصص خود برای کسب جایگاه خزانه‌داری انجمن زرتشتیان تهران و هموندی در هیات‌رییسه اعلام آمادگی کرد. وی تنها نامزد برای کسب مسوولیت خزانه‌داری بود و با 16 رای موافق هموندان هیات‌مدیره در جایگاه خزانه‌دار گزینش شد.
فرانک زنده‌نوش همچنان به عنوان یکی از 21 هموند هیات‌مدیره‌ی گردش 44 انجمن زرتشتیان تهران به همکاری ادامه می‌دهد.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. آيا خانم زنده نوش، يكي از دو نفر صاحب امضا در انجمن، دليل موجهي براي اين استعفا دارد كه رفيق نيمه راه تلقي نشود. پست خزانه دار بسيار كليدي و تخصصي است، به خصوص در شرايط دشوار اقتصادي كنوني. تداوم و استمرار كار مالي براي انجمن در يكسال و نيم باقيمانده حياتي است. حتما دليل تعيين كننده و ضروري وجود داشته كه هيات مديريه با استعفا و تغيير موافقت كردند. خوب است همكيشان اين دليل را بدانند تا درست قضاوت كنند.

  2. ايشون خيلي وقته استعفاء داده بودند كه!!!، فقط بايد ديد، چه شده كه هم اكنون پذيرفتن استعفاء ايشون را!!!
    به هر حال ايشون بي شك يكي از باسابقه ترين مديران مالي و حسابرسي هازمان زرتشتي هستن، اما شايد با ساير دوستان اختلاف نظرهاي شديدي داشتند كه براي بقاء انجمن ترجيح دادن كه استعفاء دهند تا دوستان با اختلاف نظرهاي كمتر با هم كار كنند تا جامعه و انجمن متضرر اين اختلاف نظرهاي هيئت رييسه نشود.

  3. درود وآفرین بربانوی گرامی جامعه زرتشتی که با وجود داشتن کارایی وکاردانی کم نظیردر امر خزانه داری انجمن زرتشتیان به منظور حفظ یک پارچگی انجمن با شهامت از سمت یاد شده استعفا وبا احترام گذاردن به آرای همکیشان همچنان در سنگر انجمن مشغول انجام وظیفه اند.
    جا دارد از تصمیم درست هیات مدیره انجمن وانتخاب جایگزین شایسته(جناب آقای سیروسی) در این سمت سپاسگزاری نمود.
    با امید به بهروز وتندرستی وسربلندی برای همگان.

  4. درود جناب خسروی گرامی از آنجا که تاکنون بانو زنده نوش از علت استعفا سخن نگفته و شما با پیشینه حضور در انجمن بیشتر اگاه هستید درباره علت استعفای ایشان بفرمایید در نوشته شما آمده به منظور حفظ یکپارچگی ! آیا منظور شما این هست که ایشان بر هم زننده ی یک دستی و هماهنگی بوده و حال با شهامت با آگاهی از این که روش کارشون درست است ولی برهم زننده یکپارچگی انجمن را نتیجه می شود، تصمیم به کناره گیری گرفتند! آیا منظور شما این هست؟
    زمانی که تنها یک کاندید برای احراز پست خزانه داری اعلام آمادگی می کند به کار بردن عبارت (انتخاب شایسته) منظور شما چیست؟ انتخابی در کار نبوده یک نفر کاندید شده دیگر هموندان هم میدونن در این سمت یا کارایی ندارند یا برهم زننده یکپارچگی هستند کاندید نشدند. چاره چی بوده به غیر از (انتخاب شایسته)! که شما فرمودید؟ اقای سیروسی رییس کمیسیون مالی هم هستند یک سال و نیم در جریان مالی انجمن بودن پس چاره ای نبود مانند گردش 43 که خزانه دار رییس کمیسیون مالی هم بود. گردش 44 اینبار اومدن شاهکار بزنن بگن ما متفاوت هستیم کمیسیون مالی را از خزانه داری جدا کردند یعنی برای یک سمت دو پادشاه گنجوندن که دستکم در تمثیل شنیدیم که دو پادشاه در یک اقلیم نگنجند
    جناب خسروی به عنوان فردی پیشکسوت فعال در جامعه و آگاه شاید مستقیم نه ولی از برآیند شنیده ها بیشتر توضیح دهید تا این آگاهی شما به جامعه منتقل شود.
    سکوت بانو زنده نوش را بیشتر می توان به عنوان بازی سیاستمدارانه نام برد. یعنی هر کی برای خودش هر چی می خواهد فکر کند مهم نیست!!!! آیا این ارزشگذاری برای جامعه ای هست که به ایشان رای داده اند؟

    با سپاس از شما جناب خسروی لطفا شما شفاف سازی کنید

  5. با توجه به اینکه سرکارخانم زنده نوش از حسابداران قسم خورده هستند بنابراین نمیتوانند بدون مدارک و مستندات و بدون توجیه اسناد مالی را تایید و نسبت به پرداخت دستور فرمایند و انجمن بعد از سالیان سال نتوانسته و یا نمیخواهد در چهارچوب قوانین مالی حرکت کند و این عدم وجود در چهارچوب قانون ضرر تقریبا غیر قابل جبران به انجمن و نهایتا به جامعه وارد خواهد آورد جناب سیروسی لیسانس حسابداری و یا مالی ندارند و دارای فروشگاه هستند و با دستورالعملهای مالی و مالیاتی و بیمه و وزرات کار آشنایی ندارند و این عمده نقطه ضعف ایشان و البته اعضا هئیت مدیره انجمن میباشد که باعث بروز مشکلات مالی و مالیاتی برای جامعه خواهد شد

  6. همکیش گرامی که فرمودید خانم زنده نوش قسم خورده هستند یاداوری می کنم که 21 هموند انجمن هم در آغازین روز کاری هر گردش سوگند یاد می کنند که برای منافع جامعه بکوشند و سه نیک را پاس بدارند …21 نفر از زمانی که می توانند در کنار خانواده بگذرانند، می گذرند و با هزاران مشغله کاری و زندگی تصمیم می گیرند به عنوان هموند انجمن برای جامعه کاری انجام دهند حال چرا روند کار آنگونه که می خواهند نمی شود جای پرسش هست آیا زیرساخت ها و آنچه از گذشته به حال رسیده اشتباه هست و این ستون اجتماعی تا ثریا کج می رود؟ و یا مدیریت ها مدیریت نخوانده اند و نمی دانند و یا جایگاهها با نیروی متخصص پر نمی شود. در هر صورت از میان چند هزار همکیش 21داوطلب از میان 50 داوطلب، منتخب مردم شدند و به میدان آمدند و قسم یاد کردند که به منافع جامعه بیاندیشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-07