لوگو امرداد

شب چله با چالش‌های اینستاگرامی سازمان فروهر

yaldaسازمان جوانان زرتشتی تهران، (فروهر)، امسال کهن آیین «شب چله» بلندترین شب سال را به گونه‌ی مجازی با برگزاری سه چالش جشن می‌گیرد.
جشن شب چله، بلندترین شب سال، نکوداشت گرما و روشنایی در پیش است. امسال سازمان فروهر با برگزاری 3 چالش همکیشان را به شرکت در این کهن آیین نیاکانی دعوت کرده است. ساخت دابسمش خلاقانه با موضوع شب چله، دانه کردن انار در مدت زمان کوتاه و پیدا کردن عکس قدیمی با بیشترین باشندگان، 3 چالش پیشنهادی سازمان فروهر هستند.

_ چالش 1: ساخت دابسمش خلاقانه با موضوع شب چله، در این چالش می‌بایست با پخش آهنگ لب بزنید،دابسمش بازی کنید و بخندید و فیلم ویدیویی بگیرید. موضوع دابسمش برای نمونه می‌تواند به تفاوت‌های شب چله 99 با شب‌های چله‌ی پیش از این در زمان گذشته اشاره کند.

_ چالش 2: دانه کردن انار در مدت زمان کوتاه، در خانه این مسابقه را در کوتاه‌ترین زمان انجام دهید.

_ چالش 3: پیدا کردن عکس قدیمی با بیشترین باشندگان، باید با ورق زدن آلبوم خاطرات عکسی را انتخاب کنید که بیشترین شمار باشندگان در عکس یادگاری جا گرفته باشند.

تا پایان روز شنبه 29 آذرماه 1399 خورشیدی می‌توانید فیلم‌های ویدیویی و عکس‌های یادگاری را به پیام‌رسان در صفحه‌ی (:پیج) اینستاگرام سازمان فروهر به نشانی sazmanfravahr@ بفرستید و در این چالش‌های با جایزه شرکت کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30