لوگو امرداد

برگزاری آیین قرعه‌کشی جشنواره «ایران به گزارش آینده‌سازانش» با فرارسیدن شب‌چله

iran 1آیین قرعه‌کشی  جشنواره‌ی «ایران به گزارش آینده‌سازانش» و پیشکش پاداش ارزنده با فرارسیدن شب چله برگزار می‌شود.

یک ماه از فراخوان هفته‌نامه‌ی ‌امرداد برای همیاری (:مشارکت) نوجوانان و جوانان، آینده‌سازان ایران‌زمین در شناساندن  هرچه بیشتر یادمان‌های تاریخی، فرهنگی، جاذبه‌های گردشگری سرزمین‌مان در قالب نماوا می‌گذرد. هنگام برگزاری قرعه‌کشی فرا رسید.

نیک‌اندیشی از همراهان  امرداد با پرداخت 20 میلیون ریال، جشنواره را پشتیبانی کرده است. این پشتیبانی فرهنگی شوند آن شد تا در نخستین قرعه‌کشی به یک اثر شرکت‌کننده در جشنواره دو پاداش پیشکش شود. برنده‌ی قرعه‌کشی، یک پاداش نقدی 5 میلیون ریالی پیشکشی از سوی همراه امرداد و پاداش ارزنده‌ای نیز از هفته‌نامه‌ی امرداد دریافت خواهد کرد. این شیوه قرعه‌کشی و پیشکش پاداش برای سه ماه آینده نیز انجام‌پذیر است.

به خجستگی فرارسیدن شب چله، جشن زایش نور و زندگی، نخستین آیین قرعه‌کشی 30 آذرماه 1399 خورشیدی برگزار خواهد شد. شب چله ساعت 20 نام برنده‌ی نخستین قرعه‌کشی جشنواره به همراه فیلم برگزاری آیین قرعه‌کشی از تارنمای امرداد به آگاهی رسانده خواهد شد.

دانش‌آموزان در همه‌ی پایه‌های تحصیلی همچنان می‌توانند با فرستادن نماوایی (:کلیپ) کوتاه از جاذبه یا یادمان تاریخی و یا هر اثری که شناساننده‌ی هویت سرزمین‌مان ایران باشد و خود ساخته‌اند در این جشنواره شرکت کنند. در پایان هر ماه به یکی از کارهای رسیده با انجام قرعه‌کشی، یادبودی از سوی هفته‌نامه‌ی امرداد و نیک‌اندیش پشتیبان پیشکش خواهد شد.

همچنین همه‌ی کارهای رسیده در تارنما و اینستاگرام امرداد به اشتراک گذاشته می‌شود.

برای شرکت در این جشنواره ویدیوی خود را به شماره‌ی پیامگیر امرداد در واتس‌آپ یا تلگرام بفرستید.

شماره پیامگیر امرداد: 09198040593

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30