جشن سده، جشن پیدایش آتش در محله‌ی یزد برگزار شد

 جشن سده در سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد گرامی داشته شد. 

سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه 1396 خورشیدی شماری از زرتشتیان یزد در محله‌ی یزد گردهم آمدند و با افروختن آتش و نیایش یه درگاه پروردگار کشف این فروزه‌ را پاس داشتند. 

گاتاخوانی نوجوانان زرتشتی

فرتور از فیروزه منوچهری است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *