لوگو امرداد

گزینش نوشین فرودی در هیات‌رییسه کمیسیون مجلس دانش‌‌آموزی

nooshin2نوشین فرودی، نماینده‌ی دانش‌آموزان زرتشتی کشور به عنوان منشی هیات‌رییسه‌ی کمیسیون تخصصی اطلاعات و فناوری مجلس دهم دانش‌آموزی برگزیده شد.

هفته‌ای که گذشت انتخابات هیات‌رییسه کمیسیون‌های تخصصی پنج‌گانه‌ی دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی در سامانه‌ی شاد مجازی برگزار شد. نوشین فرودی، نماینده‌ی دانش‌آموزان زرتشتی کشور از استان یزد، نامزد جایگاه منشی هیات‌رییسه‌ی کمیسیون ارتباطات و فناوری، رای دانش‌آموزان را به دست آورد و برگزیده شد.

وی درباره‌ی کمیسیون‌های مجلس دانش‌آموزی و چگونگی انتخابات هیات‌رییسه‌ی کمیسیون‌ها به امرداد گفت: مجلس دانش‌آموزی از پنج قطب تشکیل شده و هر قطب یک کمیسیون تخصصی با موضوع‌های مختلف را پوشش می‌دهد. گروه‌های مجازی کمیسیون‌های تخصصی مجلس دانش‌آموزی کشور در ۵ قطب  مشخص شدند. هر کمیسیون تخصصی هیات‌رییسه‌ای دارد که هموندان آن قطب برای دستیابی به یکی از سمت‌های رییس، جانشین رییس و منشی نامزد می‌شوند. من برای سمت منشی اعلام آمادگی کردم. نامزدهای هر کمیسیون جداگانه در شبکه شاد در مدت ۲ روز زمان برای معرفی داشتند. روز چهارشنبه 10 دی‌ماه 1399 خورشیدی به گونه‌ی مجازی رای‌گیری انجام شد و با کسب رای به عنوان منشی کمیسیون ارتباطات و فناوری مجلس دانش‌آموزی انتخاب شدم».
آرمین قلندری از استان فارس در جایگاه رییس هیات‌رییسه‌ی کمیسیون ارتباطات و فناوری و امین میرزاده از استان هرمزگان به عنوان جانشین رییس رای آوردند.
کمیسیون‌های تخصصی مجلس دانش‌آموزی شامل «ورزش و سلامت»، «علمی، آموزشی»، «فرهنگی، هنری اجتماعی»، «اخلاقی، تربیتی» و «ارتباطات و فناوری» می‌شود.

WhatsApp Image 2021 01 02 at 12.36.49

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. تبریک میگم امیدوارم در آینده نام شما را بارها بشنوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09