لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

گزارش سی‌و‌یکمین نشست کارگروه ورزش

photo 2021 01 16 11 07 22سی‌و‌یکمین نشست کارگروه ورزش به کوشش کانون دانشجویان زرتشتی، دبیرخانه‌ی کارگروه، به شوند همه‌گیری بیماری کرونا به شیوه‌ی مجازی در رویه‌ی اسکای‌روم برگزار شد.

برپایه‌ی گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، در آغاز برای دستور نخست نشست، توضیحاتی از سوی شهاب فرهادیان، دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، در باره‌ی پیشروی ایده‌ آمارگیری در بین هموندان کانون بیان و پرسش‌هایی برای هم‌اندیشی بیشتر مطرح شد. بیشترین دغدغه پس از درست شدن برگه‌ی آمارگیری ورزشی و سازوکار بایسته برای آن، از دیدگاه باشندگان، چگونگی آگاهی‌رسانی و دربرگیری همه‌ی هازمان زرتشتی بود. که برای گردآوری آمار از همه‌ی هازمان پیشنهادهایی اثربخش داده شد مانند بهره‌جویی از انجمن‌های هر شهر و همکاری برای پر شدن این برگه‌ها، بهره‌مندی از اطلاعات کارگروه‌های دیگر برای فرستادن برگه، بهره‌مندی از اطلاعات سرشماری زرتشتیان سراسر کشور و همچنین تبلیغ گفتاری در میان افراد جامعه.
همچنین این موضوع نیز مطرح شد که در شهرهایی چون تهران و یزد به شوند پراکندگی جمعیت، آمارگیری بسیار سخت بوده و باید راهکاری دیگر برای آن اندیشید.
در ادامه این نتیجه گرفته شد که پیش از انجام، باید بر سر کارگروه دو نکته مهم بررسی شودو نخست مواردی را به عنوان اهداف آمارگیری ورزشی کنونی و پیش از پر کردن این برگه‌های آماری در اختیار افراد قرار داده شود و صلاح این کار برای هازمان زرتشتی شفاف‌سازی شود تا با انگیزه‌ی بسنده به پرسش‌ها پاسخ دهند، سپس به این مساله که از این آمار بر سر کارگروه و در انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌های ورزشی چگونه کاربردی شود، اندیشید.
گفت‌وگویی هم پیرامون به‌روزرسانی آمارگیری ورزشی مطرح شد که باید چارچوب آن درست شده و هر دو سال هازمان، مورد بررسی تازه‌ای قرار گیرد.

کانون دانشجویان زرتشتی در تلاش تهیه‌ی فرم آمارگیری ورزشی بوده که در این راه نیازمند همکاری همه ارگان‌ها، انجمن‌ها، باشگاه‌ها و متخصصان در زمینه‌ی آمارگیری است. این برگه‌ی آمار را نیز به زودی برای افراد پیوسته کارگروه ورزش منتشر خواهد کرد تا بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند.

سپس برای دستور دوم نشست، به گفت‌وگو پیرامون فعالیت‌های ورزشی حضوری و مجازی از سوی ارگان‌ها در هازمان  پرداخته و دیدگاه‌ها بیان شد. در این گفت‌وگوها و بیان دیدگاه‌ها مشخص شد از زمان فراگیری کرونا تاکنون بیشتر ارگان‌ها و انجمن‌ها نتوانسته‌اند فعالیتی به شکل حضوری انجام دهند.

سی‌و‌یکمین نشست کارگروه ورزش در تاریخ ۲۸ دی‌ماه ۱۳۹۹ خورشیدی با باشندگی 20 تن از نمایندگان انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور تشکیل شد.

سی و دومین نشست کارگروه ورزش پنجشنه ۲۱ اسفندماه ۱۳۹۹ ساعت ۹ بامداد در اسکای روم برگزار خواهد شد. دستور جلسه‌ی سی‌و‌دومین نشست کارگروه به آگاهی رسانده خواهد شد.

برای ارایه‌ی پیشنهاد و یا دریافت آگاهی بیشتر با شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به نشانی kdz_id@ در پیوند باشید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04