لوگو امرداد

بوذرجمهر پرخیده در سمت مدیر دبیرستان فیروز بهرام باقی ماند

parkhideh2پیرو ابلاغ حکم از اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به‌تاریخ 22 آذرماه 1399 خورشیدی، بوذرجمهر پرخیده از یکم مهرماه 1399 خورشیدی در سمت مدیر دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروز بهرام ابقا شده است.

کامبیز میزانیان، هموند کمیسیون آموزش، اشتغال و جوانان انجمن زرتشتیان تهران درباره‌ی روند اجرایی تغییر و تحول مدیریت دبیرستان و هنرستان ماندگار فیروزبهرام و ابقای بوذرجمهر پرخیده در سمت مدیریت گفت: «خوردادماه ۱۳۹۹ از آموزش و پرورش منطقه ۱۲ به آقای بوذرجمهر پرخیده اطلاع دادند که چون به سن ۶۵ سالگی رسیده‌اند به همین دلیل از یکم مهرماه ۱۳۹۹ بازنشسته می‌شوند. پس از این خبر، از سوی کمیسیون آموزش انجمن زرتشتیان تهران با آقای پرخیده و آقای اردشیر بهمردی مدیریت دبیرستان دوره اول رستم آبادیان، نشستی تشکیل شد و بر اساس آن، با توجه به شرایط و زمان، آقای بهمردی پذیرفتند که افزون بر مدیریت رستم آبادیان سرپرست فیروزبهرام را هم به عهده بگیرند.
سپس انجمن زرتشتیان تهران با آقای شاه منصوری، مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۲ جلسه گذاشت و  ایشان هم موافقت کردند که از یکم مهرماه آقای بهمردی افزون‌بر مدیریت رستم آبادیان سرپرست دبیرستان فیروزبهرام هم باشند. در سه ماه تابستان نشست‌هایی در زمینه‌ی مسایل آموزشی فیروزبهرام و بهبود آن میان آقای پرخیده و آقای بهمردی و کمیسیون آموزش انجمن برگزار شد که در این نشست‌ها، مشاور دبیرستان فیروزبهرام آقای دکتر آریامنش و هموندان انجمن اولیا مربیان دبیرستان فیروزبهرام نیز حضور داشتند.
با توجه به اینکه قرار بر این شد که مدارس از ۱۵ شهریورماه باز شوند و به همین دلیل حکم سرپرستی آقای بهمردی از ۲۰ شهریورماه صادر شد. پس از آن آقای پرخیده برای کارهای بازنشستگی خود اقدام کردند که از آموزش و پرورش اعلام شد باید نامه از سازمان تامین اجتماعی بابت بازنشستگی بگیرند. در سازمان تامین اجتماعی اعلام شد که ایشان باید دستکم ۲۵ سال سابقه داشته باشند تا بتوانند بازنشسته شوند چون سابقه‌ی ایشان ۲۳ سال و چند ماه بود به همین دلیل ایشان از نظر تامین اجتماعی نمی‌توانستند بازنشسته شود. پس از این مساله بنابر نشستی که با آقای پرخیده و آقای بهمردی و ریاست محترم منطقه ۱۲ داشتیم، قرار براین شد آقای پرخیده در سمت مدیریت و دبیرستان دوره دوم فیروزبهرام باقی بماند و آقای بهمردی هم مدیریت دبیرستان دوره اول رستم آبادیان را به عهده داشته باشند. به دلیل سنِ آقای پرخیده، اداره‌ی آموزش و پرورش منطقه ۲ نمی‌توانست حکم جدید ایشان را ابلاغ کند به همین دلیل می‌بایست اداره‌ی کل آموزش و پرورش تهران، مجوز مدیریت ایشان را صادر می‌کرد و حکم ایشان آماده می‌شد. این حکم روزهای پایانی دی‌ماه به مدرسه فرستاده شد.
کمیسیون آموزشی انجمن، نشست‌هایی را با مدیران مدارس پسرانه زرتشتیان از سال گذشته آغاز کرده تا بتواند با توجه به تعداد دانش‌آموزان و شرایط موجود، بهترین تصمیم را برای این مدارس بگیرند که به دلیل بیماری کووید ۱۹ از اسفندماه تشکیل این نشست‌ها به تاخیر افتاده، هم‌اکنون این نشست‌ها تشکیل می‌شود تا مشارکت کارشناس آموزش، بتوانیم شرایط جدیدی را برای ادامه‌ی بهینه‌ی این مدارس در نظر بگیریم».

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. منکه نمی‌فهمم! مگه بازنشستگی از آموزش و پرورش با 20 سال سابقه کار را برداشتند؟! سن ک ب 65 برسه با هر میزان سابقه کار، پیشترها بازنشست می‌شدند. تامین اجتماعی دراین بین چکاره است؟! ?

  2. با آرزوي سلامت و موفقيت براي آقاي پرخيده در تداوم توفيق خدمت به جامعه. معلمي شغلي است كه بازنشستگي ندارد، گرچه برخي مقررات كشور سن را ملاك ميداند.

  3. با درود. از دوستی در آموزش و پرورش پرسیدم و گفتند: “در مورد آقایان، در شرایط عادی ۳۰ سال سابقه و اگر سن بیش از ۶۵ سال باشد در صورت درخواست متقاضی و شرایط خاص ۲۵ سال سابقه لازم است. اما برای خانمها، در صورت درخواست ۲۵ سال سابقه کافی است و ربطی به سن ندارد.”
    برای آقای پرخیده گرامی آرزوی تندرستی و موفقیت در ادامه خدمت به جامعه زرتشتی به ویژه در محیط فرهنگی دبیرستان فیروزبهرام را دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12