لوگو امرداد

معرفی و حمایت از کسب‌وکارهای نوپا و خانگی در جام وهمن

photo 2021 01 12 12 15 57 1024x723 1انجمن یانش‌وران مانتره یزد، با معرفی اینستاگرامی کسب‌وکارهای نوپا و یا خانگی در پخش زنده‌ی جام وهمن از همکیشان کارآفرین پشتیبانی می‌کند.

انجمن یانش‌وران مانتره در روزهای برگزاری بیستمین جام والیبال وهمن با معرفی برخط (:لایو) کسب‌وکارهای نوپا و خانگی از کارآفرینانی که به تازگی کسب و کار راه‌اندازی کرده‌اند و یا در دوران کرونا دچار کسادی بازار و آسیب شده‌اند، حمایت می‌کند.

دارندگان کاروپیشه برای بازاریابی و معرفی می‌توانند تا دوشنبه 20 بهمن‌ماه 1399 خورشیدی با پر کردن برگه‌ی الکترونیکی مشخصات کسب‌وکار از تارنمای اشتاد به نشانی ashtad.ir/job نام‌نویسی کنند.

انجمن یانش‌وران مانتره، بیستمین دوره پیکارهای والیبال جام وهمن را روزهای ۲۱ تا۲۴ بهمن‌ماه 1399 خورشیدی به گونه‌ی مجازی از رویه‌ی رسمی جام وهمن در اینستاگرام برگزار می‌کند. در جام وهمن بیستم، چالش‌ها و مسابقه‌هایی به اجرا در می‌آید که از نخستین روز تا روز پایانی جام ادامه خواهد داشت. آیین‌ گشایش جام در تاریخ ۲۱ بهمن‌ماه و آیین پایانی نیز در تاریخ ۲۴بهمن‌ماه برگزار می‌شود و شرایط و آیین نامه شرکت در این دوره از مسابقات به ‌ودی به آگهی همکیشان خواهد رسید.
دوستداران می‌توانند بیستمین دوره جام وهمن را از رویه‌ی رسمی جام وهمن در اینستاگرام instagram.com/jamevahman دنبال کنند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07