لوگو امرداد

بخش دهشمندان در تارنمای انجمن زرتشتیان تهران به‌روز شد

anjotehranبخش دهشمندان تارنمای انجمن زرتشتیان تهران به‌روزرسانی و نام نیک‌اندیشانی که در ماه‌های مهر ۹۸ تا شهریور ۹۹ به انجمن دهش کرده‌اند، منتشر شد.

روابط عمومی انجمن زرتشتیان تهران، با انتشار نام نیک‌اندیشان و سپاسداری از کسانی که با دهش خود، انجمن و هازمان زرتشتیان تهران را یاری می‌رسانند، همراه با ارج نهادن به جایگاه والا و ارزشمند نیک‌اندیشان، می‌کوشد در گسترش فرهنگ ستودنی دهش گامی بردارد. در این راستا از این پس تارنمای انجمن زرتشتیان تهران در زمان‌های مناسب و پیوسته، نام دهشمندانِ انجمن را منتشر خواهد کرد.
نام دهشمندانی که از یکم مهرماه 1397 تا 31 شهریورماه 1399 خورشیدی انجمن زرتشتیان تهران را یاری کرده‌اند و یا از راه انجمن زرتشتیان تهران به آسیب‌دیدگان از سیل سال 1398 یاری رساندند در تارنمای انجمن زرتشتیان تهران آگاهی‌رسانی شده است.
شایان گفتن است؛ این لیست‌ها تنها شامل نام نیک‌اندیشانی می‌شود که یا به‌گونه‌ی حضوری در حسابداری انجمن کمک‌های خود را پیشکش کرده‌اند و یا در غیر اینصورت اسناد پرداخت بانکی دهش خود را در اختیار حسابداری انجمن قرار داده‌اند.

همکیشانی که خواهان پیشکش کمک‌های نقدی به انجمن زرتعشتیان تهران هستند، می‌توانند از سه راه زیر انجام دهند:

1- حضور در دبیرخانه انجمن و پرداخت کمک در حسابداری انجمن،

2- واریز نقدی به حساب انجمن زرتشتیان تهران در بانک صادرات به شماره حساب 0102533220006

3- انتقال وجه به کارت متصل به حساب انجمن به شماره 037691990104721

همچنین از همه‌ی همکیشانی که از این پس کمک‌های خود را به روش انتقال به کارت و یا واریز به حساب انجمن پیشکش می‌کنند، درخواست شده است، انتقال یا واریز وجه را در اختیار حسابداری انجمن قرار دهند تا نام ایشان در آینده در لیست دهشمندان گذاشته و به آگاهی رسانده شود.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06