تارنمای خبری امرداد
آگاهی‌رسانی کانون دانشجویان زرتشتی

بخش دوم گفت‌وگوی زنده بررسی روند بازی‌سازی برگزار می‌شود

کانون دانشجویان زرتشتی در راستای اهداف نخستین فستیوال بازی‌های ویدئویی و رقابتی دومین بخش بررسی روند بازی‌سازی سه بعدی و دوبعدی را آدینه 24 بهمن‌ماه برگزار می‌کند.

در گفت‌وگوی زنده (:لایو) دو بخشی، مراحل مختلف تولید بازی‌های ویدیویی بررسی می‌شود. جاماسب سامیا کلانتری، برنامه‌نویس استودیو بازی‌سازی مدریک و مدیر پیشین استودیو بازی‌سازی رسانا افزار در نشست بررسی پایپلاین تولید بازی به ارایه دیدگاه کارشناسی می‌پردازد.

در بخش دوم گفتمان بررسی خواهد شد که برنامه‌نویسی تنها یکی از ده‌ها بخش و زمینه‌های کاری فرآیند ساخت بازی‌های ویدیویی و حتا روند کار است. در حالی که بیشتر بر این باور هستند که فرایند ساخت بازی‌های ویدئویی، شغل برنامه‌نویس‌ها، دانشجوها و دانش‌آموختگان رشته‌ی کامپیوتر است. در پایان این بخش، نشست پرسش و پاسخ برگزار می‌شود.

این بخش در ادامه‌ی گفت‌وگوی پیشین است؛ از این‌رو بایسته است، چنانچه بخش نخست را ندیده‌اید پیش از این نسشت، قسمت بخش نخست را از اینستاگرام کانون داشنجویان زرتشتی تماشا کنید.

بخش دوم نشست کارشناسی پیرامون روند بازی‌سازی را آدینه ۲۴ بهمن‌ماه 1399 خورشیدی ساعت 18 در اینستاگرام کانون دانشجویان زرتشتی دنبال کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید