لوگو امرداد

دکتر اردشیر خورشیدیان برگزیده سیزدهمین جشنواره چشم‌پزشکی ایران شناخته شد

khorshidianدکتر اردشیر خورشیدیان، چشم‌پزشک نام‌آور کشور و هازمان زرتشتی، برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره چشم‌پزشکی ایران شناخته شد.

جشنواره چشم‌پزشکی ایران در راستای شناسایی و معرفی الگوهای برتر علمی- پژوهشی جامعه چشم‌پزشکی و علوم بینایی ایران و سپاسگزاری از شایستگان و نخبگان این رشته‌ی پزشکی در اسفندماه هرسال برگزار می‌شود. در این آیین از دکتر اردشیر خورشیدیان، چشم‌پزشک برگزیده‌ی سیزدهمین جشنواره چشم‌پزشکی ایران، به پاس سالیان خدمات ارزنده و تاثیرگذاری در عرصه‌ی بهداشت و درمان، پژوهش، کارآفرینی، سازندگی و راه‌اندازی مراکز درمانی سپاسگزاری خواهد شد.

دکتر اردشیر خورشیدیان، دارای بورد تخصصی در رشته‌ی بیماری‌ها و جراحی‌های چشم از سال 1360 پیوسته کوشیده تا با گذراندن دوره‌های تکمیلی چشم‌پزشکی در داخل و یا خارج از ایران و پیشگامی در فراگیری روش‌های نوین و پیشرفته‌ی جراحی‌های چشم، از چشم‌پزشکان نام‌آور کشور باشد و به بیماران خدمت‌رسانی کند. موبد دکتر اردشیر خورشیدیان از چهره‌های فرهیخته‌ی هازمان زرتشتی، در جایگاه فرنشین انجمن موبدان تهران نیز به امور مینوی جامعه زرتشتیان و پاسداشت بن‌مایه‌ی دین زرتشتی می‌پردازد.

جشنواره چشم پزشکی و علوم بینایی با همکاری بنیاد پروفسور محمدقلی شمس، مرکز چشم‌پزشکی ترجمان و بیمارستان تخصصی فارابی، امسال به شوند رعایت شیوه‌نامه‌ی بهداشتی با باشندگی شمار محدود برگزیدگان برگزار  می‌شود.

آیین سپاس از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره چشم پزشکی ایران روز پنجشنبه 14 اسفند 1399 خورشیدی از ساعت 10 تا 12 بامداد به صورت مجازی پخش می‌شود. از نشانی که در زیر آمده است می‌توانید بیننده‌ی آیین بزرگداشت دکتر اردشیر خورشیدیان، در بخش «تقديرها و تشويق‌ها»‌ی سيزدهمين جشنواره چشم پزشكي ايران باشید:

www.b2n.ir/j09014
Meeting ID: 995 1646 1698
Passcode: 770869

همه‌ چیز درباره دکتر موبد اردشیر خورشیدیان را بخوانید.

WhatsApp Image 2021 03 03 at 07.18.22 1

WhatsApp Image 2021 03 03 at 10.14.22

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. چه خبر خوشحال کننده و بجایی .آرزوی دیرزیوی و شادکامی همیشگی برایشان از اهورامزدای مهربان خواستارم

  2. با تبریک و تهنیت خدمت جناب آقای دکتر خورشیدیان و خانواده گرامی ایشان. باعث بس افتخار است که یک همکیش فرهخیته به مقام چشم پزشک برگزیده انتخاب شدند. آقای موبد دکتر خورشیدیان هم از نظر گیتی و هم در جنبه مینوی سرآمد هستند و الگوی مناسبی برای جوانان جامعه زرتشتی خواهند بود. برای آقای دکتر خورشیدیان سلامتی و پیروزی بیشتر آرزو دارم.

  3. جناب آقای موبد دکتر اردشیر خورشیدیان برگزیده شدن جنابعالی را به عنوان چشم پزشک برجسته به شما و خانواده گرامی شادباش میگویم.سرافراز باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04