لوگو امرداد

گزارش از سی‌ودومین نشست کارگروه ورزش

photo 2021 03 1سی و دومین نشست کارگروه ورزش از سوی دبیرخانه‌ی کارگروه، کانون دانشجویان زرتشتی، به شوند همه‌گیری بیماری کرونا به شیوه‌ی مجازی در رویه‌ی اسکای‌روم برگزار شد.

به گزارش کانون دانشجویان زرتشتی، در آغاز برای نخستین دستور نشست، توضیحاتی از سوی دبیر کانون دانشجویان زرتشتی، شهاب فرهادیان درباره‌ی فرم اولیه آمارگیری ورزشی جامعه‌ی زرتشتی ارایه شد. این فرم به دست افراد ارگان‌ها و انجمن‌های حاضر بر سر کارگروه رسیده و مورد بررسی قرار گرفته و اصلاح اولیه گشته است. سپس پرسشی که در دستور جلسه ارایه شده بود، مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت. هموندان بر این اتفاق نظر بودند، برای این که بتوانیم از آمارگیری به درستی بر سر کارگروه استفاده کنیم باید در آغاز اهداف گردآوری این آمار را بدانیم. پس از آگاهی کامل وگرد‌آوری داده به بررسی همه‌ی داده‌های بدست آمده بپردازیم. پس از گذران تمام این مراحل برای شیوه‌ی بهره‌جویی از آمار تصمیم بگیریم. در نشست بعدی فرم نهایی بر سر کارگروه ارایه خواهد شد.

سپس برای دومین دستور نشست، هموندان باشنده در مورد چگونگی استفاده ورزشکاران و تیم‌های ورزشی مستقل جامعه از کارگروه ورزش، دیدگاه خود را بیان کردند. درآغاز باید بدانیم چرا تیم‌ها مستقل عمل می‌کنند و نمی‌خواهند با ارگان‌ها همکاری کنند. برای حضورشان می‌توانیم فراخوانی منتشر کنیم که این افراد و تیم‌های ورزشی با ارائه عنوان مشکل خود به کارگروه بر سر نشست حضور یابند و با بیان مشکلات خود جویای راه‌حلی باشند و اعضای کارگروه بتوانند در حد توانشان به آن‌ها کمک کنند. کارگروه می‌تواند از این افراد و تیم‌ها دعوت کند تا با مشارکت آن‌ها باعث بهبود فعالیتش شود.

سی‌و‌دومین نشست کارگروه ورزش در تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ با باشندگی 16 تن از نمایندگان انجمن‌ها، ارگان‌ها و باشگاه‌‌های زرتشتی سراسر کشور در این برگزار شد. سی و سومین نشست کارگروه ورزش آدینه ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰ خورشیدی ساعت ۹ بامداد در اسکای‌روم برگزار خواهد شد. دستور جلسه‌ی سی و سومین نشست کارگروه آگاهی‌رسانی خواهد شد.
برای ارایه‌ی پیشنهاد و یا دریافت آگاهی بیشتر به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی به آدرس @kdz_id پیام دهید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-12