لوگو امرداد

دو عکس از شرمین نصیری، همکار گروه عکس امرداد به نمایشگاه عکس آلمان راه یافت

آثار پنج هموند (:عضو) فعال انجمن عکاسان خراسان رضوی مورد پذیرش گروه داوری بیست و دومین مسابقه و نمایشگاه بین‌المللی عکاسی  German International Photocup ۲۰۲۱ در کشورآلمان قرار گرفت. نام شرمین نصیری از همکاران هفته‌‌نامه‌ی امرداد در گروه عکس نیز در میان راه‌یافتگان به این نمایشگاه بین‌المللی دیده می‌شود.

shermin 1

عنوان : بازار روستایی، نزدیک بردسکن (شرمین نصیری)

به گزارش ایرنا روابط عمومی انجمن عکاسان خراسان رضوی پسین (:عصر) دوشنبه 23 فروردین‌ماه 1400 خورشیدی، گزارش داد: در این دوره از مسابقه که در چهار بخش رنگی، تک رنگ، طبیعت و مسافرتی برگزار می‌شود، ۱۴ عکس از پنج عکاس هموند این انجمن پذیرفته شد.

shermin1 1

عنوان: فستفود شناور، تایلند (شرمین نصیری)

برپایه‌ی این گزارش آثار شرمین نصیری (۲ عکس)، سیدجلیل حسینی زهرایی (۲ عکس)، قدیر وقاری (۲ عکس)، محمدرضا پهلوان (چهار عکس) و محسن اسلام‌زاده (چهار عکس) مورد پذیرش در این مسابقه و نمایشگاه قرار گرفت.

در این نمایشگاه که افزون‌بر شهر فیلدراشتات به‌گونه‌ی هم‌زمان در چهار شهر بادن، هسن، نیدرزاخسن و نوردهایم نیز برگزار می‌شود، از میان ۱۹ هزار و ۱۰۷ عکس دریافتی از ۲ هزار و ۷۱ عکاس از ۱۱۳ کشور جهان، ۶۳۵ عکس از ۲۰۳ عکاس از ۶۹ کشور در بخش بزرگسال و کودکان به نمایشگاه راه یافته است.

برگزاری این رقابت بین‌المللی برای بیست‌و‌دومین سال پی‌در‌پی از سوی فدراسیون عکاسی آلمان DVF و با نظارت انجمن عکاسی آمریکا PSA و تحت امتیاز فدراسیون جهانی عکاسی FIAP انجام شد.

در این گزارش آمده است: دوست‌داران می‌توانند برای آگاهی بیشتر و دیدن عکس‌های برگزیده به پایگاه آگاهی‌رسانی مسابقه به نشانی www.germanphotocup.de بروند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با آرزوی موفقیتهای بیشتر برای اعضای محترم انجمن عکاسان خراسان رضوی ….

  2. با آرزوی موفقیتهای بیشتر برای شرمين عزیز همکار محترم گروه عکس هفته نامه امرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-10