لوگو امرداد

بهنام مرادیان در میان برگزیدگان نهایی مسابقه داستان‌نویسی «جهان تازه‌دم»

98805داستان کوتاه طنز بهنام مرادیان، نویسنده و پژوهشگر زرتشتی به مرحله پایانی نخستین دوره مسابقه بین‌المللی داستان طنز «جهان ‌تازه‌دم» راه یافت.

داستان طنز بهنام مرادیان با نام «یک روز خاص از زندگی یک بن‌بست تکاملی» از میان ۱۸۳ اثر، به عنوان یکی از ۲۰ داستان راه یافته به مرحله پایانی معرفی شده است. مسابقه داستان‌نویسی «جهان تازه‌دم» با همکاری نشر چشمه و فروشگاه کتاب الکترونیکی طاقچه برگزار شده است. این مسابقه دو بخش داوری و انتخاب مردمی دارد. برای شرکت در بخش انتخاب مردمی، تا تاریخ ۹ خردادماه فرصت دارید تا به لینک زیر رفته و به داستان بهنام مرادیان رای بدهید:

https://taaghche.com/filter?filter-target=0&filter-collection=3893&order=0

همه این ۲۰ داستان طنز کوتاه، به رایگان در اپلیکیشن طاقچه برای دانلود و مطالعه در دسترس است و می‌توانید به یک یا چند داستان مختلف هم رای بدهید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. داستان را خواندم ولی هرچه گشتم بخشی ک بتوان دیدگاه نوشت، پیدا نکردم. بنابراین همین جا می‌نویسم. یه سری مفهوم های زیست شناسی و زیست تکاملی و همچنین روانشناسی را خوب در فرم داستان، بیان کرده بودند ک برایم جالب بود. کشمکش و تعلیق داستانی داشت البته من صاحب نظر نیستم.
    مورد شاید منفی داستان، طولانی بودن آن بود. البته از دید من. چون من با رمان خواندن، میانه ای ندارم و داستان های کوتاه کوتاه را بیشتر می‌پسندم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06