لوگو امرداد

آغاز نام‌نویسی آموزش والیبال در باشگاه جوانان زرتشتی یزد

photo 2021 06 19 20 00 54سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد از آغاز نام‌نویسی در دوره‌ی آموزش مینی والیبال و والیبال برای دو گروه سنی کودکان و نوجوانان خبر داده است.

سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد با پیشینه‌ی تیم‌داری حرفه‌ای در سطح دسته یک و سوپر لیگ والیبال کشور، دوره‌ی آموزش والیبال را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای، زیر نظر مربیان با تجربه فدراسیون والیبال برگزار می‌کند.

دوره‌ی تابستانه از یکم تیرماه با مدیریت عالیه فتوحی آغاز می‌شود. به گفته‌ی عالیه فتوحی، آموزش مینی‌والیبال و والیبال برای دختران و پسران در دو رده‌ی سنی کودکان و نوجوانان 7 تا 17 سال برگزار خواهد شد. محل برگزاری تمرین‌ها در سه سالن ورزشی یگانگی، کارگران و مهدی‌آباد است.

زمان برگزاری تمرین‌ها بدین‌گونه اعلام شده است:

سالن یگانگی، روزهای زوج، از ساعت 10:30 تا 12

سالن کارگران، روزهای فرد، از ساعت 11 تا 12:30

سالن مهدی آباد، روزهای فرد، از ساعت 16 تا 17:30

خانواده‌هایی که خواهان شرکت فرزندان خود در این دوره آموزشی هستند، برای دریافت آگاهی بیشتر و هماهنگی نام‌نویسی می‌توانند با شماره‌‌ی ۰۹۱۳۶۰۸۰۰۷۸(ویژه‌ی دختران) و ۰۹۱۳۳۵۶۵۱۱۱ (ویژه‌ی پسران) تماس بگیرند.

تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد نیز روزهای زوج از ساعت ۱۸ تا ۱۶ در سالن ورزشی یگانگی تمرین انجام می‌دهد. این تیم دو فصل همراه با لیگ دسته یک به میدان پیکارهای کشوری رفته است. صعود تیم باشگاه جوانان زرتشتی یزد به مرحله‌ی نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور برای فصل 1400-1399 افتخاری در تاریخ والیبال استان یزد به شمار می‌آید. در مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته‌ یک بانوان، به جایگاه چهارم کشوری دست یافت.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09