لوگو امرداد

یسنا بهمردی قهرمان پرش با نیزه نوجوانان کشور

یسنا بهمردییسنا بهمردی، ورزشکار زرتشتی، به مقام نخست در ماده‌ی پرش با نیزه رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان کشور دست یافت.

رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور گرامیداشت دهه کرامت در بخش دختران، به میزبانی شهر کرد آغاز شده است. یسنا بهمردی، به نمایندگی از استان تهران توانست با ثبت رکورد ۲ متر و ۹۰ سانتیمتر به مقام نخست ایران در رده نوجوانان دست یابد. وی در خوردادماه امسال مقام نخست مسابقات دوومیدانی انتخابی استان تهران را به‌دست آورد.
مسابقات فدراسیون دوومیدانی قهرمانی نوجوانان کشور انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های کویت تا ۱۹ تیرماه 1400 ادامه می‌یابد.

یسنا بهمردی فرزند فیروزه ماوندادی و موبد دکتر اردشیر بهمردی کلانتری، زاده‌ی پانزدهم تیرماه 1383 خورشیدی در تهران است. وی از شش سالگی در عرصه‌ی ورزش فعالیت می‌کند. این نوجوان ورزشکار، دارای مقام دوم کشوری در رشته‌ی ایروبیک ژیمناستیک، مقام سوم قهرمان قهرمانان استان تهران در رشته‌ی ژیمناستیک و دارنده‌ی 18 مدال طلا، نقره و برنز در رشته‌های گوناگون ژیمناستیک است. یسنا تمرین‌ در دوومیدانی ماده‌ی پرش با نیزه را از شش ماه گذشته آغاز کرده و با آمادگی بدنی توانست به مقام اول استان تهران دست یابد.
یسنا در نواختن ساز دف نیز مهارت دارد. سال گذشته در رشته‌ی تک‌نوازی دف به جایگاه نخست مسابقه‌های فرهنگی و هنری منطقه‌ی ۶ آموزش و پرورش استان تهران دست یافت. وی از هشت سالگی با هنر موسیقی آشنا شده و با شرکت در کلاس‌های سازمان فروهر نواختن ساز دف را فراگرفته است. وی با گروه فروزان همکاری می‌کند و همراه با گروه فروزان در کنسرت‌های تالار وحدت و برج میلاد به هنرنمایی پرداخته است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

4 پاسخ

  1. با درود فراوان
    کسب موفقیت و افتخارآفرینی های متعدد نوجوان برومند، سرکار خانم «یسنا بهمردی» را به ایشان، خانواده ارجمندشان و همه ایرانیان شادباش می گویم.
    همیشه تندرست، شاد و سرافراز باشید.
    مینا کاویانی

  2. همیشه بدرخشی در پیروزی هایت ایراندخت ایران زمین

  3. یسنا خانم بهمردی درود بر شما و آفرین برشما و افتخارآفرینی هایتان
    مزد تمرینهای سخت و زحمات زیادتان را گرفتید .
    امیدواریم هرروز پیروز تر از دیروز باشید
    و درود بر خانواده شما . درود بر فیروزه خانم ماوندادی و آقای اردشیر بهمردی

  4. یسنا جان پیروزیهایت رو شادباش میگم مایه سربلندی جامعه زرتشتی هستی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-06