لوگو امرداد

مهتا بختیار رتبه برتر آزمون سراسری در گروه آزمایشی هنر

مهتا 21مهتا بختیار، دانش‌آموز زرتشتی، رتبه‌ی 64 زیرگروه آزمایشی هنر را در آزمون سراسری 1400 به دست آورده است.

مهتا بختیار دوران متوسطه‌ی دوم را در دبیرستان نمونه دولتی پگاه، استان قزوین گذرانده و با معدل 19 در رشته‌ی ریاضی فیزیک فارغ‌التحصیل شده است. وی در آزمون هنر کنکور سراسری 1400 موفق به کسب رتبه‌ی ۱۸۸ کشوری  و ۶۴ منطقه ۲ شده است.

مهتا فرزند ماندانا دهنادی و خداداد بختیار، زاده‌ی سال 1381، نزدیک به ۱۰ سال است که به فراگیری هنر موسیقی و نوازندگی ساز ایرانی سنتور می‌پردازد. با این دلبستگی به موسیقی ایرانی تصمیم به ادامه‌ی تحصیل در رشته هنر و موسیقی می‌گیرد. دو سال پایانی دوره‌ی متوسطه همزمان با آغاز همه‌گیری کرونا و برگزاری غیرحضوری کلاس‌های درس، برای رسیدن به هدف بیشترین تمرکز را بر روی یادگیری مواد درسی عمومی و اختصاصی کنکور هنر گذاشته و امیدوار است بتواند در موسیقی و نوازندگی ساز ایرانی به موفقیت دست یابد.

همکیشان می‌توانند از راه‌های ارتباطی هفته‌نامه‌ی خبری-فرهنگی امرداد، ایمیل به نشانی [email protected] و یا از راه پیام‌رسان واتساپ و تلگرام امرداد به شماره‌ی 09198040593 کسب رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در گروه‌های پنج گانه آزمون سراسری سال 1400 را بازتاب دهند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. شادباش بسیار و آفرین به بانوی جوان امیدوارم همیشه شاد و تندرست در بهترین جایگاههای هنری این سرزمین برای آبادی و پیشرفت ایران بکوشی ساز دلت همیشه کوک مهتا جان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09