لوگو امرداد

آگاهی‌رسانی موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد برای کنترل سویه‌ی جدید کرونا

61971420در پی فراگیری موج پنجم کووید-19 و همه‌گیری ویروس سویه‌ی دلتا در استان‌های کشور، موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد نکات بهداشتی را برای پیشگیری و درمان یادآوری کرده تا با رعایت این نکات به کنترل همه‌گیری موج جدید کرونا کمک شود.

بسیاری از شهرها در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند. سویه‌ی جدید ویروس قدرت همه‌گیری بالایی داشته و می‌تواند در مدت زمان کوتاهی افراد را درگیر بیماری کند. بنابراین افراد باید به رعایت نکات پیشگیری دقت بیشتری داشته باشند و از قرارگیری طولانی مدت در فضاهای بسته و بدون ماسک خودداری کنند. با قرارگیری در یک محیط بسته در مدت نیم ساعت بیماری از فرد آلوده به سایر افراد منتقل می شود.

موسسه مهر آوران یسنا کویر یزد در آگاهی‌رسانی از هم‌میهنان به ویژه همکیشان درخواست کرده برای ایمن نگه داشتن خود و جامعه شیوه‌نامه‌ی بهداشتی و زدن ماسک را رعایت کنند تا به کنترل همه‌گیری موج جدید کرونا کمک شود. در ادامه آگاهی‌رسانی موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد را می‌خوانید:

با آرزوی سلامتی برای همه مردم دنیا
همکیشان گرامی با توجه به موج جدید ویروس کرونا مخصوصا سویه جدید دلتا که همه‌گیری آن خیلی بیشتر از پیش بوده و همچنین مرحله انتقال و زمان جداسازی آن طولانی‌تر شده است و شمار زیادی از همکیشان درگیر این بیماری شدند. با بررسی‌های انجام شده علت شیوع بیش از حد انتظار، رعایت نکردن پروتکل‌ها ناشی ازخستگی و محدویت‌های طولانی، برگزاری مراسم به‌صورت خانوادگی و دسته‌جمعی بوده است. موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد لازم دانسته است برای کمک به کادر درمان خسته و مظلوم کشور مواردی را برای پیشگیری و درمان یادآوری نماید.

1. بیایید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مخصوصا ماسک زدن به خانواده، جامعه و کادر درمان کمک کنیم و از گسترش این ویروس جلوگیری نموده و همگی به یک آرامش نسبی دست یابیم.

2. از تجمع و برگزاری مراسم‌ها در محیط باز و بسته در زمان اوج درگیری خودداری نموده و به توصیه مسوولان بهداشتی توجه کنیم.

3. در انتخاب واکسن وسواس بخرج ندهیم و واکسنی که از مبادی رسمی وارد و توزیع می‌شود اعتماد کنیم.

4. بعد از واکسیناسیون، ماسک زدن باید در جاهای شلوغ ادامه پیدا کند تا به سویه‌های جدید و جهش یافته ویروس مبتلا نشده یا ویروس را به دیگران انتقال ندهیم.

5. به همکیشان توصیه می‌شود به نشانه‌های بیماری (تب ، خستگی ، ضعف عضلانی، گلودرد و سایر علائم ) توجه جدی داشته باشند و با بروز اولین نشانه‌ی تنفسی خود را به مراکز درمانی معرفی نموده تا از وخامت بیماری جلوگیری شود.

6. موسسه مهرآوران با توجه به درگیری همکیشان دراستان یزد به سویه جدید ویروس با تمام توان برای برآورده کردن نیاز بیماران از لحاظ ماسک و دستگاه اکسیژن ساز، کپسول اکسیژن، پالس اکسی‌متر و تختخواب و سایر ملزومات و راهنمایی همکیشان 24 ساعته آماده خدمت است.

7. از هموندان این موسسه و همه خیراندیشانی که در این روزهای سخت در کنار ما بودند و هستند قدردانی می‌نماییم.

8. از همکیشانی که به توصیه‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی توجه نموده و برای جلوگیری از گسترش این بیماری به جامعه کمک می‌کنند، قدردانی نموده و از خدا می‌خواهیم هر چه زودتر ما را از این بلای خانمان‌سوز نجات داده و همه به زندگی عادی سرشار از سلامتی و شادی برگردیم. ایدون باد.

  موسسه مهرآوران یسنا کویریزد

موسسه مهرآوران یسنا کویر یزد برای کمک به همکیشان صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ آماده انجام مشاوره و راهنمایی در مرکز سالمندان پوروچیستا است. (شماره تلفن مرکز ۳۶۲۸۱۸۹۸)

موسسه در طول شبانه‌روز برای در اختیار قرار دادن وسایل کمک تنفسی به همکیشانی که دچار مشکل تنفسی هستند آمادگی دارد. (با این شماره تلفن‌ها ۰۹۱۳۱۵۱۰۷۰۶ – ۰۹۱۴۰۷۵۴۷۴۴)

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

یک پاسخ

  1. با سپاس از موسسه مهرآوران کویر یزد برای آگاهی رسانی، هم در مورد خودداری از گردهم ایی در محیط های بسته و باز و هم درمورد واکسیانسیون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30