لوگو امرداد
تسهیلات انجمن زرتشتیان یزد برای همکیشان

وام ازدواج و فرزنددار شدن برای زرتشتیان

انجمن زرتشتیان یزد به خانواده‌های زرتشتی وام ازدواج و فرزنددار شدن می‌دهد.

انجمن زرتشتیان یزد برای یاری رساندن به خانواده‌های زرتشتی و تشویق جوانان برای تشکیل خانواده و فرزنددار شدن وام می‌دهد.

سپنتا نیکنام فرنشین انجمن زرتشتیان یزد در گفت‌وگو با «امرداد» گفت: «انجمن زرتشتیان یزد در تفاهم‌نامه‌ای که با بانک قرض‌الحسنه‌ی رسالت یزد بسته است قرار است به زوج‌هایی که از روز نخست امردادماه و پس از آن، گواه‌گیری(:عقد) کرده‌اند، ده میلیون تومان وام با کارمزد دو درصد دهد. همچنین، مدت وام می‌تواند با کاهش مبلغ وام افزایش یابد.»

به گفته‎‌ی سپنتا نیکنام، انجمن زرتشتیان یزد با دادن معرفی‌نامه به خانواده‌ها تنها امتیاز وام دو درصد را به آن‌ها می‌دهد و در برابر بازپرداخت این وام‌ها مسوولیتی ندارد. همچنین این وام‌ها برای خانواده‌های زرتشتی ساکن در استان یزد است و به همه‌ی شهرهای یزد(بدون در نظرگرفتن محل سکونت و محدوده‌ی انجمن) تعلق می‌گیرد.

افزون بر وام ازدواج، به خانواده‌های زرتشتی که از روز نخست امردادماه فرزنددار شده باشند نیز معرفی‌نامه‌ای برای دریافت وام دو درصد یک ساله داده می‌شود. مبلغ این وام برای فرزند نخست سه میلیون، فرزند دوم پنج میلیون، فرزند سوم هفت میلیون و فرزند چهارم ده میلیون تومان است.

عکس‌هایی که در ادامه می‌بینید، از نشست انجمن زرتشتیان یزد و بانک قرض‌الحسنه‌ی رسالت یزد برای بستن تفاهم‌نامه است:

1

2

4

5

6

فرتور از انجمن زرتشتیان یزد است

1919

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

15 پاسخ

  1. بسیار عالی است امیدوارم این بسته های حمایتی جهت تشویق بهدینان برای فرزند آوری در سایر مراکز استانها نیز راه اندازی شود. خیران محترم نیز میتواند در این راستا منابع مالی خودرا در جهت تحصیلات و ازدواج و…بهدینان بگونه هدفمند اختصاص دهند.
    و تحصیلات و..

  2. بالاخره یک کار حمایتی درست در جامعه زرتشتی ایران دیدیم.
    مهاجرت, ازدواج دیر, تک فرزندی و یا عدم ازدواج جمعیت جامعه زرتشتی ایران را به طور جدی تهدید میکند ولی متاسفانه مسئولین ما فقط نظاره گر هستند.
    امیدوارم این طرح الگویی شود برای سایر ارگانها و مسئولین.

  3. بسیار عالی ، سپاسگزاریم . کمی دیر اقدام شد ولی امید وارم پیوسته و ادامه دار این طرح دنبال شود .

  4. بانک در ازای چه چیز و کدام نقدینگی حاضر به چنین کاری شده است؟؟

  5. با توجه به اینکه وام ازدواج دولتی 4 درصد است پس وام 2 درصد انجمن زرتشتیان یزد بسیار عالیست. توافق خوبی صورت گرفته و ستودنی است.

  6. بابهترین درودها ، مگر حقوق یکجوان چقدر است که اول ازدواج بخواهد ماهیانه حدود یک ملیون تومان بدهد .

  7. خیلی بهتر از ساختمان سازی انجمن های دیگر است که به افراد و خانواده ها می رسند. درود بر انجمن زرتشتیان یزد

  8. آفرین آفرین آفرین . بالاخره شاهد یک کار مثبت در جامعه زرتشتی شدیم . امیدوارم که انجمن های دیگه نیز از این اقدام صورت گرفته درس بگیرند . موفق و پیروز باشی جوان

  9. چرا مسیولین دیگر ما از این جور کار ها جهت رفاه حال زرتشتیان انجام نمیدهند .

  10. واقعا عالیه
    از آقای نیکنام و هموندان انجمن ممنون هستیم که به فکر جوونها هستن
    این روند خوبی هست که شروع شده تا با روشهای جدید ، مردم از خدمات انجمن بهره مند بشن

  11. اگر به بانکها برای وام سرزده باشید وام 24 درصد را با منت و شرط میدهند.
    وام دو درصد بسیار عالیه.
    آقای نیکنام جوان است و مشکلات جوانان را بهتر میداند.
    با اینکه کار اصلی انجمنها حمایت از جامعه زرتشتی است سالهاست که دچار رخوت شده اند نمونه آن انجمن تهران که منابع آن چندین برابر سایر انجمنهاست اما کاملا منفعل عمل میکند.
    امیدوارم این حرکت انجمن یزد باعث حرکت سایرین هم شود.

  12. بسیار خوبه که انجمن زرتشتیان یزد این طرح را به همه استان یزد اختصاص داده است. امیدوارم از این پس تمام طرحهای انجمن یزد فرا منطقه ای باشه تا همه بتوانند از داشته ها و طرح ها سود ببرند. درود بر شما

  13. حق گرفتنی است آنهم حقی که مدتهاس به جامعه تعلق داشته است؛نکته اینکه مردم باید قدرت اعتراض و نقد صریح داشته باشند تا کسانی که منابع مالی را در اختیار دارند متوجه بشوند عملکردشان زیر ذره بین است.بنده در ذیل مطلبی مرتبط با انجمن چندی پیش خواستار اعطای وام به همکیشان شده بودم.توحه کنید این امرابداعی نیست.وظیفه ای است نسبت به نیت خیر واقفین و ثروت جامعه که باید طلبش کزد و هیچ انجمنی در ایران حق تملک آن را ندارد و حق مدیریت و سپرده های خلاف.انجمن ها موظف به پرداخت سود حاصل از اوقاف به نیازمندان هستند و دز صورت تمرد از خواست مردمی این قدرت را مردم انتخاب کننده دارند تا انجمن ها را عزل و خود سیستم مدیریتی جدید خلق کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-01