لوگو امرداد

ورزش خانواده‌های زرتشتی با فرزندان در جشنواره «مهر ایزد»

جشنواره «مهر ایزد» به مناسبت روز بازی و ورزش خانواده‌ها با فرزندان، با باشندگی نونهالان مهدکودک سپند و تیم نونهالان تفت و توابع و خانواده‌های زرتشتی، ۱۰ شهریورماه در خانه بازی و ورزش کودک آدریان بزرگ برگزار شد.

کودکان زرتشتی در این جشنواره، مهر ایزد و شهریورماه را با مهرورزی و دوستی و انجام بازی‌های گوناگون و ورزش گرامی داشتند .

در این برنامه کودکان افزون بر انجام بازی‌های گوناگون، با ورزش «اسلک لاین» آشنا شده و به انجام آن پرداختند. این ورزش به سرپرستی نیوشا نوشیروانی و مربیگری «داریگو» به کودکان شناسانده شد.

گروه ورزش همگانی ورهرام آرمان خود از برگزاری این برنامه را نهادینه ساختن فرهنگ دوستی و مهرورزی و شادی با فرزندان از راه بازی و ورزش خانواده‌ها با فرزندان، در هازمان زرتشتی عنوان کرد و این‌که فرصت‌های زیادی را برای یادگیری مفاهیم گوناگون همچون؛ رشد سالم و سلامت روانی  و پیشرفت مهارت‌های گوناگون برای کودکان فراهم آورد . این گروه همچنین در نظر دارد تا از این روش کودکان را با ارزش‌های اخلاقی و نظم و قانون در زندگی اجتماعی و تفاهم و همدلی آشنا سازد.

آشنایی با ورزش اسلک لاین

ورزش «اسلک لاین» فعالیت یا ورزش انجام حرکات تعادلی بر روی تکه‌ای از تسمه است که بین دو نقطه کشیده شده اما زیاد سفت بسته نمی‌شود. بسیاری از مردم در نگاه نخست این ورزش را با بندبازی اشتباه می‌گیرند، در حالی که این دو متفاوت هستند. در بندبازی، طناب یا سیم آهنی ضخیمی که بندباز بر روی آن راه می‌رود کاملا سفت بسته می‌شود و تقریبا بدون تنش و حرکت است و بندباز از چوب بلندی برای حفظ تعادل بهره می‌برد، اما در اسلک لاین تسمه‌ی کشیده‌شده میان دو نقطه نسبتا شل و پر از حرکت و تنش است.

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

گروه ورهرام

فرتور از گروه ورزش همگانی ورهرام است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30