لوگو امرداد
گروه ورزش همگانی ورهرام برگزار کرد

گرامیداشت اشتاد ایزد از ماه دی؛ روز همدلی با سالمندان زرتشتی

برنامه‌ی گرامیداشت روز اشتاد ایزد و دیماه روز نیایش و ورزش و دهش و روز دوستی و همدلی با سالمندان زرتشتی همراه با برنامه‌ی تغذیه سالم و برنامه همپرسگی با خرد و خردمند در آدریان بزرگ  برگزار شد.

نیایش همگانی با خواندن اوستای ستایش یکتا خداوند به سرپرستی مهرانگیز ذهبی آغازگر برنامه‌ها بود. سپس در ادامه ورزش و آمو‌زش تمرینات کششی به سرپرستی مهری منوچهری انجام پذیرفت. در برنامه‌‌ی همپرسگی با خرد و‌خردمند مهرانگیز ذهبی مطالبی را در مورد چگونگی برگزاری جشن دیگان در چهار روز اورمزد و دی‌ماه و روز دی به‌آذر و روز دی به‌مهر و روز دی به‌دین به آگاهی باشندگان رساند. همچنین مطالبی هم  در زمینه‌ی زمان آفرینش زمین بازگو کرد و در ادامه شعر آفرینش سروده سهراب سپهری را به دکلمه بازخوانی کرد.

در بخش برنامه‌ی تغذیه سالم ایران خسروی با آموزش وتهیه‌ی کیک سبزیجات از باشندگان پذیرایی کرد. مهوش کریمدادی شرکت‌ کنندگان را با روش تهیه و پخت آش نذری آشنا کرد و میزبان شرکت‌کنندگان و ورزشکاران آدریان بزرگ بود. برنامه‌ی شاد پایان بخش این دورهمی به مناسبت اشتاد ایزد بود.

گرامیداشت اشتاد ایزد به کوشش گروه ورزش همگانی ورهرام آدینه 20 دی‌ماه 1398 خورشیدی با اجرای بخش‌های شاد و آموزنده برگزار شد. گزارش تصویری در ادامه آمده است:

1 (1)

1 (2)

1 (3)

1 (4)

1 (5)

1 (6)

1 (7)

1 (8)

1 (9)

فرتورها برگرفته از کانال ورزش همگانی ورهرام است.

1719

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30