دوازدهمین نمایشگاه گردشگری برگزار شد

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته از 23  تا 26 بهمن‌ماه 1397 خورشیدی با شعار «گردشگری و تحول دیجیتال» در جایگاه نمایشگاه‌های  ‌بین‌المللی تهران برگزار شد.

در روزهای برگزاری نمایشگاه همچون سال‌های پیش شمار بسیاری از دوست‌داران آشنایی با گیرایی‌های (:جاذبه‌های) گردشگری طبیعی، تاریخی و فرهنگی از این نمایشگاه بازدید کردند.

در نمایشگاه امسال افزون بر غرفه‌های معرفی استان‌ها، غرفه‌های بوم‌گردی، تجهیزات سفر، هتل‌ها و دهکده‌های توریستی، صنایع دستی استان‌ها، با تمرکز بیشتر بر گیرایی‌های کمتر شناخته‌شده، آژانس‌ها و شرکت‌های خدمات مسافرتی، انواع گردشگری، سازمان‌های در پیوند با میراث فرهنگی، مناطق آزاد، مناطق ویژه گردشگری و همچنین خدمات گردشگری الکترونیکی چشمگیر بودند.

همچنین در سالن خارجی، غرفه‌هایی از کشورهایی مانند مالزی، سنگاپور، تایلند، ترکیه، هند، افغانستان و پاکستان باشنده بودند.

اجرای آیین‌های بومی اگرچه کمتر از سال‌های پیش، از بخش‌هایی بود که با استقبال بسیار بازددکنندگان روبه‌رو شد.

فرتور از ماندانا آذرکیوان است.

1986

 

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *