آیین گهنبار تندرستی همزمان با جشن سده؛ دبستان دینیاری

آیین گهنبار تندرستی دانش‌آموزان به فرخندگی جشن سده، سه‌شنبه نهم بهمن‌ماه 1397 خورشیدی در دبستان دینیاری یزد برگزار شد.

موبد فریبا مالی، آیین اوستاخوانی آیین گهنبار را در دبستان دینیاری برگزار کرد

موبد فریبا مالی، آیین اوستاخوانی آیین گهنبار را در دبستان دینیاری برگزار کرد

رامتین سلامتی، مدیر دبستان دینیاری یزد

رامتین سلامتی، مدیر دبستان دینیاری یزد

فرتور رسیده است.

1986

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
X
LinkedIn
Email

3 پاسخ

  1. مدرسه دينياري يكي از با كيفيت ترين مدارس شهر يزد هست، سپاس از مدير ، معلمين، انجمن اوليا و ساير كساني كه در اين مدرسه زحمت ميكشند

  2. استقبال خانواده ها در دو سال گذشته خیلی بیشتر شده و آمار مدرسه بخصوص در کلاس اول امسال بالا رفته, مراسم های اینچنینی هم بسیار کمک میکنه و روحیه بچه ها رو شاد تر میکنه ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *