لوگو امرداد

همازوری برای پاسداشت پوشش گیاهی گیتی

WhatsApp Image 2021 10 13 at 06.25.36گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا، همه‌ی ایران‌دوستان را به «همازوری همگانی پاسداشت پوشش گیاهی گیتی» همزمان با گهنبار چهره‌ی ایاثرم‌گاه به پاس آفرینش زیست‌بوم گیاه فراخوانده است.

پیرو آگاهی‌رسانی پویندگان راه اشا، در پویش پاسداشت آفرینش و زیست‌بوم پاک، برنامه برآن است تا در ۶ چهره گهنبار، مردمان برای پاسداشت آفرینش‌های دادار اورمزد همازور شوند. گهنبار چهره ایاثرم‌گاه آفرینش گیاه پاسداری از گیاهان، و پوشش گیاهی در پنج روز گهنبار از اَشتاد تا اَنارام ایزد و مهرماه برابر با سه‌شنبه ۲۰ تا شنبه ۲۴مهرماه جلوگیری از بین رفتن پوشش گیاهی کره زمین کاری بس ارزشمند است.

نیاکان ما با همه‌ی توان تخمه گیاهان را پراکنده می‌کردند و پاسدار درختان کهنسال بودند و در آبادانی کره زمین و زیست بوم و بازسازی آن کوشا بودند اینکه مردمانی خودخواهانه با توجیه منافع شخصی جنگل‌ها را از پوشش گیاهی کچل می‌کنند. نیاز دارد که هوشیار باشیم و با آموزش مردمان را حساس کنیم.

در این آگاهی‌رسانی از همه کسانی که دل در گرو ایران دارند درخواست شده است در گسترش آرمان این همازوری همگانی، کوشا باشند و به پویش پاسداشت آفرینش، زمین پاک بپیوندند. خویشکاری هر یک این است که 3 تن از دوستان را آگاه سازند تا در این ۵ روز چهره‌ی گهنبار بیشتر بر پاسداری از گیاهان و پوشش گیاهی زمین بکوشند.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30