لوگو امرداد
آگاهی‌رسانی گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا

فراخوان پویش پاسداشت آفرینش و زیست‌بوم پاک

WhatsApp Image 2021 04 30 at 13.25.21گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا، همه‌ی ایران‌دوستان را فراخوانده تا همزمان با چَهره‌های گهنبار به پویش پاسداشت آفرینش و زیست‌بوم پاک بپیوندند.

برپایه‌ی آگاهی‌رسانی گروه پویندگان راه اشا، در پویش پاسداشت آفرینش و زیست‌بوم پاک، برنامه براین است که در۶ چهره گهنبار پیش رو، مردمان برای پاسداشت آفرینش‌های دادار اورمزد همازور شوند.

گهنبار چهره میدیوزرم، ‌گاه آفرینش آسمان، زمان نیکو برای پاسداری از آسمان پاک و آلوده نکردن هوا در پنج روز گهنبار از خور ایزد تا دی به‌مهر و اردیبهشت‌ماه برابر با آدینه ۱۰ اردیبهشت‌ماه تا سه‌شنبه ۱۴ اَردیبهشت‌ماه 1400 خورشیدی است.

بهترین راه برای پاسداری از هوای پاک، کمینه بهره بردن از خودرو و بیشینه بهره بردن از دوچرخه، حساس کردن کارخانه‌ها و صنعت برای بهره بردن از فیلتر‌های پاکسازی هوا و بسیاری کنش‌های دیگر که بایسته است همه کسانی که دل در گرو ایران دارند در گسترش آرمان این کمپین بکوشند و به پاسداشت آفرینش، زمین پاک بپیوندند.

یک‌دیگر را آگاه سازیم تا در این پنج روز گهنبار بیشتر بر پاسداری از هوای پاک بکوشیم.

اینستاگرام گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اَشا را به نشانی  https://www.instagram.com/pouyandegan.rah.asha پیگیری کنید.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30