لوگو امرداد

سرپرست پیرنارکی از بهسازی جاده‌ی این زیارتگاه خبر داد

14724646111بهروز جراح سرپرست زیارتگاه پیرنارکی یزد از آسفالت کردن جاده‌ی زیارتگاه پیرنارکی یزد در راستای بهبود رفت‌وآمد خبر داد.
جراح در گفت‌وگو با «امرداد» گفت: «قرار است جاده‌ی پیرنارکی برای دسترسی ساده‌تر آسفالت شود و تاکنون کارهای نقشه‌برداری آن انجام شده است.» سرپرست پیرنارکی هزینه‌ی کل بهسازی جاده‌ی پیرنارکی را نزدیک به یک میلیارد تومان گفت و افزود: «قرار شده است از کل هزینه‌ی بهسازی ٢٠٠میلیون تومان را زرتشتیان پرداخت کنند و مانده‌ی آن از سوی مسوولان مربوطه‌ی کشور فراهم شود.»

بهروز جراح در ادامه، پیرامون چگونگی گردآوری دهش‌های دهشمندان این برنامه گفت: «دوست‌داران به همیاری در این طرح می‌توانند دهش‌های خود را به بانک صادرات به شماره‌ی کارت 0203199455002 به نام پیرنارکی واریز کنند.»

جراح درباره‌ی شیوه‎‌ی آگاهی‌رسانی نام دهشمندان گفت: «دهش‌های بالای 50 میلیون تومان روی تابلو یا سنگ آگاهی‌رسانی می‌شوند.  دهشمندان دیگر در نشریه‌هایی مانند فروهر آگاهی‌رسانی خواهند شد.»

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

11 پاسخ

  1. تا انجاییکه من به یاد دارم زرتشتیان معتقد پیاده و سواره و … باهر رنجی خود را به پیر نارکی میرسانند و در 360 روز سال این محل تفرجگاه غیر همکیشان است . برای 5روز باقیمانده هم هزینه فراوان خرج نکنید تا خدای ناکرده همانند سالن روانشاد میزانیان با ان هزینه کلان فقط برای 1 شب ساخته شود و دیگر هیچ …. بگذارید این پیر کمتر در دسترس و اسیب بماند …

  2. من هم با نظر شما کاملا موافقم بگذارید ناز بانو کمتر به دست افراد غیر زرتشتی آسیب و لطمه ببیند

  3. من هم با این نظر شما کاملا موافقم .
    بگذارید این پیر کمتر در دسترس و اسیب بماند

  4. پیر نارکی با حضور خادم دلسوز و مسئول از خطر حضور افراد غیر زرتشتی امن خواهد بود . شایسته است که راه دسترسی به این زیارتگاه مقدس آسفالت و مناسب باشد

  5. شکی در دلسوز بودن اقای جراح نیست اما آیا ایشان 24 ساعته و در همه ایام انجا هستند و در صورت حضور میتوانند مواظب صدها نفری که پخش در خیله ها هستند ، باشند؟؟؟ به جز 200 میلیون تومانی که از جیب همکیشان میتواند در راههای بهتری هزینه شود ، آن 800 میلیون باقی که هزینه میشود برای رفاه من و شماست یا …. ؟؟ ؟؟؟؟؟ بیشتر بیاندیشید …!!!!!

  6. با درود به همه همکیشان گرامی با نظر بهزاد 100% موافقم …نکنه پول خرج کنیم وجاده آسفالت و آماده بشه وبعد چند درصد زرتشتیان استفاده می کنند …ببینم نکنه از جای دیگه دستور اومده ؟؟؟!!!

  7. من هم با نظر دوستان موافقم ما که فقط در سال 5 روز راحت به زیارت میرویم بقیه روزهای سال هم اگر خواسته باشیم برویم متاسفانه افراد غیر زرتشتی که در انجا هستند باعث ناراحتی و مزاحمت خانواده های زرتشتی مخصوصا دختران و خانمها شده و باید با ناراحتی زیارت ترک کنیم پس بهتر است که این بودجه در جای بهتری مخصوصا شغل و مسکن جوانان صرف شود چرا که ماعاشقانه به زیارت میرویم واجداد ما پیاده وبا الاغ و قاطر با جاده های سراسر خاکی به این مکان مقدس میرفتند و مانیز میتونیم لاقل یک مسیر کوتاه خاکی با ماشین برویم و اگر برای توریستی جاده درست میشود بهتر است هزینه ان از جای دیگری تامین شود

  8. شاید بهتر باشد ابتدا امکانات مناسب جهت کنترل بازدید کنندگان غیر همکیش در این مکان قرار دادهشود و سپس اقدام به آسفالته کردن مسیر که باعث حضور بازدید کننده بیشتر می شود بکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30