لوگو امرداد

هم میهن زرتشتی ، نورپرداز و صدابردار برنامه‌های نمایشگاه مطبوعات

امسال نیز نمایشگاه مطبوعات با نورپردازی و صدابرداری سهراب جمشیدیان، هم‌میهن زرتشتی برگزار شد.
به گزارش تارنمای امرداد، بیست‌ودومین نمایشگاه مطبوعات با همه رویدادهایش در مصلا تهران برگزار شد، در کنار غرفه‌های رسانه‌ها که کنش‌های خود را در سالیان دراز برای دوست‌داران رسانه‌ای به نمایش گذاشته بودند، رویدادهای دیگری هم در جریان بود که کمتر کسی به آن توجه دارد.
بنا به پیشرف‌هایی که در فناوری‌ها پدید می‌آید، نمایشگاه‌ها هم می‌تواند جلوه‌ها دیگری پیدا کند، از جمله بودن صفحه‌های بزرگ نمایش که دیگر رویدادها را به گونه زنده با صدایی مناسب پخش می‌کنند.
سهراب جمشیدیان کسی است که مسوولیت پخش نور، صدابرداری و تنظیم «اِل. ای. دی» ها را در نمایشگاه مطبوعات پذیرفته و در همه این روزها کوشش کرده کارش را به‌درستی انجام دهد تا بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و برگزار کنندگان نشست‌های گوناگون در نمایشگاه با مشکلی برخورد نکنند.
جمشیدیان از کوشش‌های خود در نمایشگاه مطبوعات به خبرنگار امرداد گفت: «از سال 64 در این پیشه سرگرم کار هستم و شرکتی را هم به‌نام «نوآهنگ» به ثبت رسانده‌ام؛ در رویدادهای ورزشی کشور و هم‌چنین نزدیک به چهار سال در نمایشگاه مطبوعات هنگام آیین گشایش، پایانی و برگزاری نشست‌های تخصصی، برنامه‌های صدابرداری، نور و «ال. ای. دی» را با پیشنهاد و همیاری وزارت ارشاد انجام می‌دهم.»
سهراب جمشیدیان که هم‌میهن زرتشتی است با سربلندی و انرژی بسیار گفت که هر روز از ساعت نه بامداد تا هشت شامگاه در نمایشگاه سرگرم کار است و در این چند سال تاکنون مشکلی پیش نیامده‌است. در تالار گفت‌وگو نشست‌های تخصصی با باشندگی سفیرانی از کشورهای دیگر، استادان و کارشناسان بسیاری صورت می‌گیرد همواره کوشیده‌ بدون ایجاد مشکلی کار را پیش ببرد.
او در ادامه افزود: «برای من سربلندی است که رییس‌جمهور و کابینه‌اش برای سخنرانی به‌اینجا می‌آیند و تنظیمات صدابرداری و نور را من انجام می‌دهم؛ گزارش‌های ویژه یا پخش مستقیم تلویزیونی، آیین گشایش و پایانی همه برای من یک رویداد بسیار خوشایندی است.
در این میان گاهی هم خستگی هست ولی با این وجود هنگامی که کارها به خوبی پیش می‌رود، همه از کار انجام شده، خورسند هستند و سپاسگزاری می‌کنند؛ این برای من بسیار ارزشمند است.»
جمشیدیان که همواره چهره شاد همراه با لبخند داشت باور دارد همیشه باید کوشید تا کارها به درستی و نیکی صورت بگیرد و از امرداد برای تهیه این گزارش سپاسگزاری کرد.

1

2

3

6

9

7

8

4

فرتورها از همایون مهرزاد است.

1393

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. افرادی مانند سهراب جمشیدیان باعث میشوند جامعه زرتشتی که از لحاظ کمی کم تعداد هستند از چنان کیفیتی برخوردار باشد که در سطح جامعه ایران دیده شود.از ایشان سپاسگذارم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-05