لوگو امرداد
فرنشین انجمن زرتشتیان یزد:

انجمن زرتشتیان یزد از کیفیت آموزشگاه‌ها پشتیبانی می‌کند

niknam«کیفیت آموزشگاه‌های زرتشتی باید تا اندازه‌ای بالا رود تا خانواده‌ها به شوند(:دلیل) کیفیت بالای آموزشگاه‌ها جذب این مدارس شوند نه به شوند رایگان بودن سرویس رفت‌وآمد.»

سپنتا نیکنام فرنشین انجمن زرتشتیان یزد با بیان جمله‌ی بالا پیرامون هزینه‌ی‌ سرویس آموزشگاه‌های زرتشتی یزد گفت: «بر پایه‌ی مصوبه‌ی انجمن زرتشتیان یزد و نظر هیات‌مدیره‌ امسال قرار است هزینه‌ی سرویس مدارس برای بالا بردن سطح کیفی آموزشگاه‌های زرتشتی و توزیع عادلانه‌ی بودجه‌ی انجمن، به کار گرفته شود و انجمن زرتشتیان یزد هزینه‌ای را برای سرویس آموزشگاه‌ها پرداخت نکند. این هزینه برای تجهیزات کلاس‌ها، کلاس‌های بازآموزی و … استفاده می‌شود.»

وی افزود: «برپایه‌ی مصوبه‌ی انجمن، در راستای بهبود کیفیت مدارس گروهی مشخص شده‌اند تا نیازهای آموزشگاه‌ها را شناسایی و ارزیابی کنند.»

فرنشین انجمن زرتشتیان یزد پیرامون توزیع عادلانه‌ی بودجه گفت: «تا سال گذشته انجمن زرتشتیان یزد تنها برای دبستان دینیاری هزینه‌ی سرویس را پرداخت کرده و برای مدارس دخترانه هزینه‌ای پرداخت نشده است. همچنین با توجه به دوری یا نزدیکی راه این هزینه برای کسانی که مسیر کمی از خانه تا مدرسه دارند منظور نمی‌شده‌ است. از این رو با این کار، توزیع عادلانه‌ای در بودجه‌ی انجمن صورت می‌گیرد.» نیکنام دراین‌باره افزود: «هزینه‌ی سرویس آموزشگاه‌ها ناپایدار نیز هست و هر سال از بین می‌رود و بهتر است برای زیرساخت‌ها هزینه شود.»

نیکنام پیرامون پرداخت هزینه‌ها گفت: «برپایه‌ی مصوبه‌‌ی انجمن در صورتی که خانواده‌ای به شوند مشکل مالی در پرداخت هزینه‌ی سرویس، نتواند در آموزشگاه زرتشتی نام‌نویسی کند، انجمن هزینه‌ی سرویس را پرداخت خواهد کرد.»

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

6 پاسخ

  1. چرا انجمن های زرتشتیان شهرهای مختلف با یکدیگر تبادل نظر نمیکنند و درس آموخته های خود را با یکدیگر شریک نمیشوند؟

  2. امیدوارم با کمک انجمن زرتشتیان یزد مدرسه دیتیاری و مارکار زبه مدارس بهتری تبدیلذشوتد تا والدین بدون نگرانی فرزندان خود را به این مدارس ببرند

  3. سپاس فراوان از انجمن زرتشتیان یزد و هیات مدیره محترم آن

  4. با درود
    امیدوارم توجه داشته باشید که بالاترین کیفیت آموزشی هم نمی تواند هزینه های رفت و آمد دانش آموزان از مناطق دور را به این دبستان ها پرداخت کند.

  5. اصلاحیه:
    در تکمیل و اصلاح متن فوق لازم به ذکر است که تا دو سال قبل هزینه سرویس مدارس دخترانه مارکار پرداخت میشده و صرفا سال گذشته این هزینه پرداخت نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-09