لوگو امرداد

فراخوان بخش اصلی نوشتار هجدهمین همایش علمی زرتشتیان

photo 2021 12 05 18 01 25فراخوان بخش اصلی نوشتار هجدهمین همایش علمی زرتشتیان سراسر کشور با موضوع «بررسی و ارایه راهکار برای معضلات جوانان زرتشتی»، منتشر شد.

بخش اصلی نوشتار با ارایه‌ی مقالات پژوهشی پیرامون دغدغه‌ی جوانان رتشتی برگزار می‌شود. شرکت در این بخش می‌تواند به گونه‌ی فردی و یا یک گروه پژوهشی انجام شود. شرکت‌کنندگان افزون بر موضوعات مطرح شده، درباره‌ی هر موضوع دیگری در غالب معضلات جوانان زرتشتی می‌توانند به ارایه مقاله بپردازند. برای شرکت در این بخش رعایت اصول و موازین مقاله‌نویسی الزامی است. برخلاف بخش جنبی که تاکید بر ارایه است در بخش اصلی نگارش مقاله بسیار با اهمیت‌تر و هم‌ارزش با نحوه‌ی ارایه است.
برخی از معضلات و موضوع‌های پیشنهادی برای شرکت کنندگان که می‌توانند یکی از آنها را برای تحقیق خود انتخاب کنند، مانند: افزایش افسردگی و خودکشی جوانان»، «استخدام جوانان زرتشتی» و یا هر موضوع انتخابی دیگر به دلخواه در زمینه‌ی جوانان است.
مهلت ارسال طرح اولیه 10 بهمن‌ماه و مهلت ارسال کامل مقالات ۱۵ بهمن‌ماه اعلام شده است. همایش علمی در ماه بهمن برگزار می‌شود. داشتن کارت واکسیناسیون برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان این بخش بایسته است.

دوستداران برای شرکت در این بخش، می‌توانید نام و نام‌خانوادگی و تعداد اعضای گروه خود را به شناسه‌ی تلگرام کانون دانشجویان زرتشتی (@kdz_id) پیام بفرستید.

برای دریافت آگاهی بیشتر فراخون را در ادامه بخوانید:

فراخوان_اصلی_نوشتار_همایش_علمی_۱۸

canvas1 1 canvas2 canvas3

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-04