لوگو امرداد

دوازدهمین پیکار توپ طلایی به خجستگی جشن مهرگان

گروه ورزش همگانی ورهرام دوازدهمین پیکار فوتبال توپ طلایی را در سالن منور آبادیان برگزار کرد.
کارگروه فوتبال ورهرام  آدینه ٢٧مهرماه ١٣٩٧ دوازدهمین پیکار از سری پیکارهای توپ طلایی را در راستای گرامیداشت جشن مهرگان، میان دو تیم پایه آرمان تفت و توابع به سرپرستی فرشاد فرهی فر وبا باشندگی شماری از خانواده‌های ورزشكاران در سالن منور آبادیان برگزار کرد.
پیمان جهانگیری به نمایندگی از گروه ورزش همگانی ورهرام آدریان بزرگ، به پاس سپاسداری از کوشش‌های فرشاد فرهی فر سرپرست تیم تفت و توابع دسته گل به وی پیش‌کش کرد. همچنین توپ طلایی به رشید ذهبی مربی تیم نو نهالان پیشكش شد. در پایان پیکارها رستم مهربانی مسوول کارگروه فوتبال ورهرام از پشتیبانی خانواده‌ها و توجه آنها به ورزش و همچنین نظم واخلاق پهلوانی ورزشكاران سپاسگزاری كرد.
کمیته‌ی فوتبال ورهرام دربرگیرنده‌ی سرپرست گروه ورزشی ورهرام به همراه سرپرستان تیم‌های فوتبال زرتشتی در استان تهران است. آدینه، هفتم مهرماه در واپسین نشست این کمیته در آدریان بزرگ، مصوب شد تا در راستای همبستگی بیشتر جوانان فوتبالیست زرتشتی وهماهنگی و رشد این ورزش در هازمان زرتشتی پیکارهایی را با نام توپ طلایی ورهرام هم‌زمان با هریک از جشن‌های ماهیانه در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان در آدریان بزرگ برگزار کنند.

20

21

22

24

25

23

26

27

28

فرتور از گروه ورزشی ورهرام است.

0114

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30