لوگو امرداد
با همکاری انجمن‌های زرتشتیان یزد؛

پنجم دی‌ماه؛ واکسیناسیون در تالار یگانگی جوانان زرتشتی

ویروساومیکرونتزریق دوز سوم واکسن کرونا برای مقابله با سویه «اومیکرون»، با همکاری شماری از انجمن‌های زرتشتیان شهر یزد، پنجم دی‌ماه در سالن ورزشی یگانگی برای همکیشان انجام می‌شود.

برای دستیابی به پوشش واکسیناسیون در حد مطلوب پیش از گسترش اومیکرون، در یادروز درگذشت اشوزرتشت، امکان واکسیناسیون دوز سوم سینوفارم و آسترازنکا برای همکیشان در تالار یگانگی فراهم شده است.

با بهره‌مندی از کادر درمان زرتشتی، حضور ناظران بهداشت با همکاری علوم پزشکی شهید صدوقی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان یزد و گستردگی فضای سالن ورزشی شرایط تزریق واکسن را نسبت به مراکز درمانی همگانی، ایمن‌تر و با آرامش بیشتری به وجود می‌آورد.

در حال حاضر با شناسایی سویه «اومیکرون» در کشور، افزون بر تکمیل واکسیناسیون، همچنان استفاده از ماسک، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، جلوگیری از گردهمایی‌های بی‌مورد، شست‌وشوی مرتب دستان و فاصله‌گذاری فیزیکی راه‌های پیشگیری از گسترش ویروس است. با نیک‌اندیشی دهشمندان همزمان با واکسیناسیون بسته‌های ماسک نیز در اختیار همکیشان گذاشته می‌شود.

زرتشتیان می‌توانند در سالروز درگذشت اشوزرتشت، روز خورایزد و دی‌ماه گاهشمار زرتشتی برابر با یکشنبه پنجم‌ دی‌ماه 1400 خورشیدی از ساعت 9 بامداد تا 17 با در دست داشتن کارت واکسیناسیون برای دریافت دوز سوم به سالن ورزشی یگانگی سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد بروند. این مکان دارای پارکینگ اختصاصی است.

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. با سپاس از این برنامه که قدمی برای جلوگیری از گسترش و بیمار شدن افراد است. اما باید توجه داشت که واکسینه شدن، داشتن ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و کم کردن هر چه بیشتر احتمال انتقال (عدم گرفتن عکس دسته جمعی پایانی، عدم خوردن یا اشامیدن و …) و … باید همگی مورد توجه قرار گیرند. از سوی دیگر، وقتی خبرها و گزارش ها دیده می شود از جمله برگزاری شب چله در یزد یا برنامه های اینده مربوط به درگذشت اشوزرتشت، به نظر می رسد که واقعا دست اندرکاران و مسوولین جامعه به دوران «پساکرونا» وارد شده اند! البته دوران پیچیده ایی است و هر لحظه شرایط در حال تغییر است اما وظیفه مسوولین است که در این شرایط آگاهانه و با حداکثر احتیاط (به دلیل تعداد جمعیت) تصمیم بگیرند. درغیراینصورت به دلیل عدم اگاهی، خستگی از شرایط و عوامل دیگر سهل انگاری می تواند بسیار خطرناک باشد.

  2. اینگونه که در خبرها متوجه شدم ویروس اومیکرون قدر سرایت زیادی دارد و یک بیمار می تواند 40 بیمار را مبتلا سازد. همچنین به واکسیناسیون هم نباید تکیه کرد پراکه در افرادی که واکسنها را دریافت کردند نیز موارد مبتلا دیده شده. و در اخبار آمده عرض هفته آینده بیشتر استان ها درگیر می‌شوند.
    شستن مرتب دستها – رعایت فاصله گذاری ها – زدن ماسک – دوری از تجمعات؛حتما و حتما بهترین و در دسترس ترین موارد پیشگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-30