لوگو امرداد

رای زدن زال با موبدان؛ درس‌گفتار چهل‌ودوم شاهنامه‌پژوهی

WhatsApp Image 2022 01 06 at 18.46.46نشست چهل‌ودوم شاهنامه‌پژوهی پویندگان راه اشا با درس‌گفتار داستان «رای زدن زال با موبدان» 18 دی‌ماه برگزار می‌شود.

گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا به آگاهی می‌رساند، نشست چهل‌ودوم  شاهنامه‌پژوهی با آموزش کدبان بابک سلامتی، از شاهنامه‌پژوهان ایران‌زمین و سردبیر اَمُرداد، به بازخوانی داستان «رای زدن زال با موبدان» پرداخته می‌شود.

نشست‌های شاهنامه‌پژوهی، به کوشش گروه آموزشی و پژوهشی پویندگان راه اشا، روزهای شنبه هر هفته ساعت ۱۹ به زمان ایران برگزار می‌شود.

دوستداران منش و فرهنگ ایرانی برای باشندگی در این نشست‌ها بایسته است نخست با شماره یا ایمیل خود در تارنمای WWW.DOORDIS.IR نام‌‌نویسی کنند، سپس نام و نام‌خانوادگی، شماره‌ی همراه یا ایمیل خود و واژه‌ی «نشست شاهنامه» را برای شماره همراه ۰۹۱۳۹۴۳۵۷۵۴ پیام بفرستند.

چهل‌ودومین نشست، دین ایزد و دی‌ماه گاهشماری زرتشتی برابر با شنبه ۱۸ دی‌ماه ۱۴۰۰ خورشیدی هشتم ژانویه ۲۰۲۲ میلادی ساعت ۱۹ به میزبانی هومن فروهری برگزار می‌شود.

هر هفته تا دوشنبه آگهی داستان هفته‌ی آینده در رویه اینستاگرامی گروه پویندگان راه اَشا و تارنمای امرداد گذاشته خواهد شد.

 

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

2 پاسخ

  1. خسته نباشید.
    پرتوان و پیروز باشید.
    شما نشستی یا گروهی برای خواندن و شرح بوستان و گلستان سعدی می‌شناسید ک هم بخوبی به این دو نسک وارد باشند و هم فرهنگ دوست باشند؟ یا از دید شما، مایی ک سررشته از ادبیات نداریم هم می‌توانیم ب سادگی از بوستان و گلستان سعدی بهره ببریم و بفهمیم؟

  2. اصلا بنظر شما خوبه بوستان و گلستان را بخوانیم؟ سودمند هست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-01-24