لوگو امرداد
در دومین جشنواره علمی پژوهشی کشور

پژوهشگر نوجوان شیرازی عنوان سوم کشوری را کسب کرد

آریانا اسفندیاریان، دانش‌آموز پایه‌ی هشتم، در دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی کشور در شیراز عنوان سوم رشته گیاهان دارویی بخش بسته‌بندی را به دست آورد.

این نوجوان زرتشتی، در همین جشنواره افزون بر عنوان سوم کشوری در رشته گیاهان دارویی بخش بسته‌بندی، مقام‌‌های نخست انرژی‌های نوین، نخست علمی ترویجی سلول‌های بنیادی و مقام دوم انرژی‌های نو بخش دست‌سازه‌های سبز را در سطح ناحیه کسب کرده است.
دانش‌آموزان فارسی با کسب ۸۵ مقام کشوری در دومین دوره جشنواره علمی پژوهشی پژوهش‌سرا‌های دانش‌آموزی کشور صاحب مقام نخست این دوره از جشنواره شدند. در کشور 684 پژوهش‌سرا فعال هستند که از این تعداد 60 پژوهش‌سرا در استان فارس فعالیت دارند. در جشنواره‌ی امسال یک میلیون و 122 هزار دانش‌آموز از سراسر کشور در یازده رشته به رقابت پرداختند که از این تعداد بیش از ۱۶۰ هزار دانش‌آموز از پایه چهارم تا دوازدهم استان فارس در این جشنواره شرکت داشتند. در نهایت 6649 دانش‌آموز از سطوح منطقه‌ای و استانی گذشتند و 612 برگزیده در سطح کشوری معرفی شدند. این نشان از اهمیت عنوان کسب‌شده از سوی آریانا اسفندیاریان دارد.

1 28

2 28

3 23

4 25

5 24

6 21

فرتور رسیده است.
6744

به اشتراک گذاری
Telegram
WhatsApp
Facebook
Twitter

3 پاسخ

  1. آفرین عزیزم. پیروز و سربلند باشی.
    چه نام زیبایی هم داری ?

  2. شادباش بر شما دختر گل و آرزوی پيروزی و بهروزی بیش از پیش برای شما .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین ها
1403-02-07